☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

کوچه

 

  

بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن کوچه گذشتم،

همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

شدم آن عاشق دیوانه که بودم.

در نهانخانة جانم، گل یاد تو، درخشید

باغ صد خاطره خندید،

عطر صد خاطره پیچید

ادامه مطلب ...

شهر خلال دندان!


شهر خلال دندان، حاصل 6 سال پشتکار، 6 میلیون خلال دندان و 170 لیتر چسب مایع  

 

ادامه مطلب ...

شطرنج 3نفره!!

 

 

پس از سالها تلاش برای ایجاد قوانین شطرنج سه نفره بالاخره این قوانین ایجاد شد و هم اکنون سه نفر میتوانند با هم شطرنج بازی کنند . . .

ادامه مطلب ...

پرشیب ترین ترن هوایی جهان

پرشیب ترین ترن هوایی جهان با نام تاکابیشا ( Takabisha ) در پارک تفریحی کوهستانی فوجی کیو ( aka Fuji-Q Highland Amusement Park ) در شهر فوجی یوشیدا ( Fuji Yoshida ) ژاپن در ۸ ژولای ۲۰۱۱ پرده برداری شد. 

 

ادامه مطلب ...