☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

چرا می گوییم «الهی 120 سال زنده باشی»


آیا می دانید چرا وقتی به هم می رسیم ، می گوییم الهی 120 سال زنده باشی ؟ برای چه نمی گوییم 100 یا 150 سال یا...
در ایران و در زمان ماقبل هجوم اعراب به ایران ، سال کبیسه را به این صورت محاسبه می کردند که به جای اینکه هر 4 سال یک روز اضافه کنند (که البته اضافه هم می کردند) هر 120 سال یک ماه را جشن می گرفتند و در کل ایران این جشن برپا بود (تقویم فعلی که به «تقویم جلالی» نامیده می شود حاصل زحمات خیام و سایر دانشمندان قرن پنجم هجری است)

برای این که بعضی ها ممکن بود یک بار این جشن را ببینند و عمرشان جواب نمی داد تا این جشن ها را دوباره ببینند و بعضی ها هم اصلا این جشن را نمی دیدند، دیدن این جشن را به عنوان بزرگترین آرزو برای یکدیگر خواستار بودند و هر کسی برای طرف مقابل آرزو می کرد تا آنقدر زنده باشد که این جشن باشکوه را ببیند و این، به صورت یک تعارف و سنتی بی نهایت زیبا درآمد که وقتی به هم می رسیدند بگویند 120 سال زنده باشی.


دوست خوبم «الهی 120 سال زنده باشی»

ـاز من به شما!!

سلام دوستان!!!!!

احتمالا خیلیاتون نو زندگی یه دوستی رو داشتین که حداقل به نظر خودتون خیلی شبیه هم بودین(از نظر فکر و عقیده و...)لطفا تو این پست اسم خودتون و اون دوستتون رو بنویسین

دیشب با خدا دعوایم شد ...... با هم قهر کردیم .....

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد ......رفتم گوشه ای نشستم .... چند قطره اشک ریختم..... و خوابم برد .....

صبح که بیدار شدم .... مادرم گفت ... نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارانی " می آمد .... 

عاشقی...

بی هیچ اسمی می شه عاشق شد
بی هیچ ردی از خدا رو خاک
من سال ها عاشق شدم بی او
یک حس بی تفسیر وحشتناک
من عاشق رفتار های تو
این ترس بی اندازه از دینم
تو عاشق چیزی که پنهونه
من عاشق چیزی که می بینم
بی هیچ اسمی می شه عاشق شد
جادوی این دلدادگی کم نیست
تا سیب های کال بی تابند
حوای من تقصیر آدم نیست
دور از تو افتادم ولی هر شب
حس می کنم بسیار نزدیکی
خاموش شد فانوس من ای کاش
عادت نمی کردم به تاریکی

قبول دارین؟؟؟

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی...
یکی که بهش اعتماد داری... بهت اعتماد داره...
از دلتنگی هاش برات میگه ...از دلتنگی هات براش میگی...
آروم میشه...آروم میشی..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه...
این حس مثل قطره های باران پاکه...!!


جزء کدوم دسته ای؟؟؟☻

                        آدمهای شکسته دو دسته اند:

آنهایی که یهویی از دست یک نفر افتاده اند...

آنهایی که یواش یواش 

از دست همه ترک برداشته اند...!

.

.

.

.


جــــُز کـــدومــ دَســـتِه ای؟؟؟!

کدوم سوال تو خونتون رایجه؟

1) این تلویزیونِ بی صاحاب واسه کی روشنه ؟

2) چی از جونِ این یخچال بدبخت میخوای ؟
...
3) کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟

4) کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟

5) اینموقع شب با کی حرف میزنی ؟

6) چشمات در نیومد پای این کامپیوترِ ؟

7) کی غذای منو خورده ؟

[8) کی جورابای منو ورداشته؟

از چه آدمایی بدت میاد؟(شدید)

از چه آدمایی بدت میاد؟(شدید) 

1_لجباز

2_دروغگو 
3_بداخلاق 
4_پرو 
5
_غیرقابل اعتماد
6_کم عقل 
7_نفر قبلیت 
8_پسر
9_دختر 
10_ازهمه
11_ازبعضی ها 
12
_ادمای حسود
13_سازنده موبایل 
14_سازنده فیس بوک
15_ازهیچکس

:به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت
....اون رفیــــــــــــــــــــــ ــق منه
!!وقتی باختم گفت : من رفیــــــــــــــــــــــ ـــــقتم

اس ام اس شب امتحان

من همه کتابامو۲ دورکامل خوندم، توچطور؟

ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان

.

.

.

درس خواندن چقدر دلگیر است در اتاقی که از تو خسته شده

گوش دادن به تیک تاک زمان زل زدن به کتاب بسته شده

.

.

.

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده

.

.

.

هان ای کسانی که ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید

اکنون فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند !

ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان !

.

.

.

به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم

اما ….. اضطراب نمی گذارد

نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را

.

.

.

حالا وقت برای درس خوندن داریم، کووو. . .تا فردا


زمزمه های شیطانی شب امتحان !

.

.

.

 

زمزمه های شیطانی شب امتحان !

این روزها هیشکی درس نمیخواند ! شما چطور؟!

.

.

.

الا یا ایـها ممتحنون چـرا هستیـد نگرون؟

بشینید و بخوانید و بدانید که امتحان فردا هست آسون!!!

.

.

.

امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است !
(کی اس الیت)

.

.

.

امتحان اولین گام در جهت شروع چاپلوسی پیش استاد برای نمره ی ده گرفتن است !

.

.

.

 چیه؟ پریدی رو گوشی بیبنی کی اس ام اس داده ؟ این جای درس خوندنته ؟


هنوز که نرفتی د برو د .. دههه !

 

جملاتی زیبا و ارزشمند

One song can spark a moment
یک آهنگ می تواند لحظه ای جدید را بسازد 


One flower can wake the dream 
یک گل میتواند بهار را بیاورد



One tree can start a forest 
یک درخت می تواند آغاز یک جنگل باشد 



One bird can herald spring 
یک پرنده می تواند نوید بخش بهار باشد 


One smile begins a friendship 
یک لبخند میتواند سرآغاز یک دوستی باشد 



One handclasp lifts a soul 
یک دست دادن روح انسان را بزرگ میکند 



One star can guide a ship at sea 
یک ستاره میتواند کشتی را در دریا راهنمایی کند 



One word can frame the goal 
یک سخن می تواند چارچوب هدف را مشخص کند 



One vote can change a nation 
یک رای میتواند سرنوشت یک ملت را عوض کنند 


One sunbeam lights a room 
یک پرتو کوچک آفتاب میتواند اتاقی را روشن کند 



One candle wipes out darkness 
یک شمع میتواند تاریکی را از میان ببرد 



One laugh will conquer gloom 
یک خنده میتواند افسردگی را محو کند 


One hope will raise our spirits 
یک امید روحیه را بالا می برد 


One touch can show you care 
یک دست دادن نگرانی شما را مشخص میکند 



One voice can speak with wisdom 
یک سخن میتواند دانش شما را افزایش دهد 



One heart can know what's true 
یک قلب میتواند حقیقت را تشخیص دهد 



One life can make a difference 
یک زندگی میتواند متفاوت باشد 



You see, it's up to you 
شما میبینی پس تصمیم با شماست

                                                               شوخی پسرا
ﺍﻭﻟﯽ :من ترمز ماشینشو میبرم یه کم دورِ هم بخندیم
ﺩﻭﻣﯽ: ﺣَـﻠــــﻪ ﺩﺍﺩﺍ :D
ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:
ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ
ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ
عجب هیجــــــــانی
ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾـــﺰززﻡ :|
.
.
.
وﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ زن ﺭﺍ آﻓﺮﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
به به ﭼﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﻡ !
ﺳﭙﺲ مرد ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :
عیبی نداره سوار ماشین مدل بالا بشن به چشم میان :D
.
.
.
هرکس به طریقی دل ما می شکند , اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی . . .
.
.
.
طرح آمارگیری خانوار
شما چند تا بچه دارین؟
بابام : یکی
ولی توشناسنامه که نوشته دو تا
اونو میگی؟ دکور خونست :|
فقط وقتهایی که اینترنت قطع میشه میاد بیرون یه دوری میزنه :D

تفاوت زاویه دید!!!!!!!

 




 
و در همین رابطه، دنیا از زاویه دید مونالیزا

سلام بچه 
این بازی اینجوریه که باید بگی حرف نفر قبلی راسته یا دروغ،و بعدشم درباره ی خودت یا نفر بعدیت چیزی بنویسی که بگه راسته یا دروغ

شروع میکنم:

من از هر دوتا انگشتم یه هنر میباره

زنه یه سیم کارت میخره می خواسته شوهرشو سورپرایز کنه...
.
.
.
.
.
.
. از تو اشپز خونه به شوهرش اس ام اس میده: سلام عزیزم خوبی؟
شوهرش جواب میده: سلام گلم خودم بهت زنگ میزنم. الان انتر خانم تو آشپزخونس

 

صب سوار تاکسی بودم بعد راننده تاکسیه با ماشین پشتى دعواش شد ، پیاده شد
گفت من اینجا وایسادم و واى خواهم ساد
طبق آخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ادبیات بصورت دسته جمعی خودکشی کردن !