☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

شما چی؟؟؟؟؟؟؟


من خودم سنگ صبور دردلام مبیناست ولی بهترین دوستم مهتابه!!!!!

موافقین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


 

دوباره سلااااااااااام!

مرسی ازتون ممنونم تعداد نظرا خیلی بهتر از قبل شد!!!!!!!!!!

به دلیل ایام محرم از گذاشتن مطالب طنز معذوریم:)

دیگه حرفی نیست

هی روزگار...

 

کل عمرمون دپرس بودیم...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی تو اعلامیه مون میزنن:

" شادروان "

(بچه ها خیلی نظرا کم شده!!!!!یه کم همکاری کنین دیگه!تابستون یه پست میذاشتم فرداش30تا نظر داشت اما الان بعد یه هفته فقط10تا؟:(امروز دپرس شده بودم گفتم میام نت انرژی میگرم از نظرای شما ولی...)

 

یه پست عاشقانه...

گــریان شده دلـــــم….
همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز…
پا به زمین می کـــوبد…
تـــو را میـــخواهد…. فقط “ تـــــــــو ” را…
.
.
.
انسان هایی هستند که دیوار بلندت را می بینند

ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که ،

تو را فرو بریزند ...!

تا تو را انکار کنند ...!

تا از رویت رد شوند ...!
.
.
.
حس قشنگی ست ..

بودن انسان هایی که به یک چشم بر هم زدن

دلت را پر از حس زیبای به پرواز در آمدن ، میکنند ..

کدوم یکی؟؟؟


سلام بچه ها!!!!!!!!!!!!!!!

اول از همه نظرتون راجع به آهنگه جدیدم چیه؟؟؟؟

بعدشم باید یه عذر خواهی از کسایی که نیومدم وبلاگشون!!چون من نمیتونم برا بلاگفا نظر بدم چند روزه:((

متولد کدوم ماهی؟؟؟

 منکه فروردینی ام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!