☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

نذاشته بودم تو وبم نه؟؟

  لذت داشتن یه دوست خوب تو یه دنیای بد

مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم تو هوای سرده.

درسته که هوا رو گرم نمی کنه ، ولی آدمو که دلگرم می کنه

.

.

.

تقدیم به همه دوستای خوبم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه پست قاطی!

سلام!

عاغا تبریک میگم مساوی کردیم در برابر نیجریه!ولی کل این بازی یه طرف این زیر نویس های زیرش یه طرف دیگه!عاخه من موندم وسط فوتبال کی سوال سوختی داره که اینا شماره زیر نویس می کنن برای پاسخگویی به سوالات سوختی!:|

این صحنه ایی که قوچان نژاد  پدید اورد هم یه طرف دیگه اصن!!!!!!!!!!!!!!!!!!دروازه بان رو بقل کرده لبخند ژکوند هم میزنه!

آقای تیموریان هم که خیلی با مرام بازی کردن خدایی!

حضور ایرانی ها هم که عالی!ایرانی همه جا در صحنه!یاده یکی از دوستان افتادم که میگقت رفتم تو یه روم خارجی!با کلی دیکشنری و کمک و غیره دو کلمه حرف زدم بعد دیدم دو عدد دوست ایرانی اومدن شروع کردن فارسی حرف زدن!و اینجا بود که به حضور ایرانیان عزیز در همه صحنه ها پی بردم!

خوب حالا پست امروز!(انگار از اون موقع تا حالا پست دیروز بوده مثلا)


اﮔﺮ ﺩﺳﺘﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﺳﻪ :
.

.
.
.1. ﺧﻔﻡ ﻣﯿﮑﻨﯾﺪ
2. ﺑﻐﻠﻡ ﻣﯿﮑﻨﯾﺪ
3. ﮐﺘﮑﻡ ﻣﯿﺰﻧﯾﺪ
4. ﺑﻮﺳﻡ ﻣﯿﮑﻨﯾﺪ
5. ﺍﺯﻡ ﺍﻣﻀﺎ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺪ
6. ﺑﺎﻫﺎﻡ ﻋﮑﺲ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺪ

امیدوارم قدیمی نباشه!!!!!!!!!

 

کاش ایرانسل یه خدماتی داشت که اس ام اس می داد به طرفت و می گفت:

مشترک گرامی شماره فلان دلش تنگ شده بود می خواست بهت زنگ بزنه اما یاد بیشعور بازیات افتاد, بیخیال شد!!!

یه خورده آدم باش...

.

.

.

 

یه وقتایى ٥-٦ نفر همینجور میبندنت به رگبار اس ام اس نمیدونى جواب کدومشونو بدى!حالا یه وقتا که تنها میشى اون ٥-٦ نفر که میرن زیر سنگ هیچ ، دیگه ایرانسلم بهت اس نمیده!؟

تابستووووووووووووووووووووووووووووووووووووون!

سلام بچه ها!!!!!!!!!!!!!!!

دلم خیلی برا همتون تنگ شده بود!مرسی که تو این مدت بازم اومدین سر زدین و نظر گذاشتین

تموم شدن امتحانا و شروع شدن تابستون رو به همتون تبریک می گم:D

و همچنین...

راه یافتن به جام جهانی!!!!!!!!!!دودورو دو دو ایران!!!!

بردن از برزیل تو والیبال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و کلا همه اتفاقای خوبی که تو ین مدت افتاد و من الان یادم نیست

خوب!

این پستو میخوام بذارم برا این 9ماه تحصیلی که گذشت!

مختصر و مفید میگم دیگه:تقلبایی که کردین!