☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

مگسی را کشتم ...

مگسی را کشتم 

نه به این جرم که حیوان پلیدی است، بد است

و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است

طفل معصوم به دور سر من می چرخید،

به خیالش قندم

یا که چون اغذیه ی مشهورش تا به این حد گندم!!!

ای دو صد نور به قبرش بارد؛

مگس خوبی بود...

من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد،

مگسی را کشتم ...!

نظرات 6 + ارسال نظر

بیا برای پست اولم نظر بذار

من برا کسی که نظرارو سانسور میکنه نظر نمیذارم

زهراجوون 1391/12/14 ساعت 12:34 ق.ظ

که این طور....[:S025:]

bale dige

فاطمه باحاله 1391/12/15 ساعت 02:48 ب.ظ

متقلب حسود
آهای ایهالناس
این از رو من کپی کرده!!!!!(جهت بچه پررو بازی)

نخیرم خودم از قبل از این که بیام تو وب تو گذاشنم تو وبلاگم
ما چه قدر شبیه همیم

سحرناز 1391/12/16 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

خدا رحمتش کنه....
بیا واسه سه تا آخرین بستم نظر بذار.....

نادیا جونت 1391/12/30 ساعت 04:50 ب.ظ

آخی ...

گلناز 1392/01/23 ساعت 12:24 ق.ظ

وااااای لازم نبود به خاطر من یه همچین کاری بکنی

نوشابه بدم خدمتتون؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد