☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

تست هوش 1

خرسی از نقطه p یک کیلومتر به سمت جنوب حرکت میکند، سپس یک کیلومتر به سمت شرق میرود و در انتها یک کیلومتر به سمت شمال میرود و به نقطه p میرسد!! ( برای دقت بیشتر توصیه میکنم حتما" شکل رسم کنید.) حال سوال این است که رنگ خرس چیست؟
همه ما میدانیم که خرس یا سفید است یا قهوه ای ویا خرس پاندا است. پس ، لطفا جواب های خود و را در قسمت "نظر بدهید" ویا " ؟ نظر " بیان نمائید.
این سوال در کتاب چگونه مسئله حل کنیم تالیف جرج پولیا آمده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
minoo 1390/05/24 ساعت 07:18 ب.ظ

خلاق باش خودت تست هوش بساز ازکتابا نیار فهمیدی

اولی رو هستم دومی رو یه نمونه بیار سومی رو نیووردماصلا من چی کار کنم تو خنگی

minoo 1390/06/03 ساعت 07:20 ب.ظ

توکه خلاق نیستی حداقل تهمت نزن دروغگو

واقعا برات متاسفم که خودتو جای دیگران میبینی

مینو 1390/06/04 ساعت 03:13 ب.ظ

توکه نمی تونی یک پاسخ درست وحسابی بدی چرا بی خودی جواب میدیمگه مجبورت کردند

تو بخش نظرات باید نظر خودتو راجب به مطلب بگی نه راجب مالک وبلاگ

مهتاب گله 1391/03/22 ساعت 10:27 ق.ظ

سفیده نه؟

پ ن پ قرمز

مهتاب گله 1391/04/03 ساعت 02:45 ب.ظ

میدونستممی خواستم امتحانت کنم

شیدا 1392/07/08 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.bestgallery1.blogsky.com/

سلام مناجون
فعلا نمیتونم آپ کنم آخه دارم واسه کنکور کارشناسی ارشد میخونم.و چون تازه نامزد کردم باید واسه نامزدم هم وقت بذارم و یه پروژه دارم که باید روش کار کنم هروقت اینا حل شدن دوباره آپ میکنم. ولی همیشه بهت سرمیزنم عزیزم.
راستی چون کفش خیلی دوست داری برو به این سایت یه عالمه مدل داره
http://www.tbdress.com/Cheap-Shoes-101913/

آها...مرسی شیدا جونم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد