☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

عید

عید رمضان 


«عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت» 

دلم برای شب‏های استجابت دعا تنگ می‏شود؛ برای قرآن به سر گرفتن‏ها و الغوث الغوث گفتن‏های شب قدر. 
دلم برای سحری خوردن‏ها و افطاری خوردن‏ها تنگ می‏شود؛ دلم برای ربنا گفتن‏های موقع افطار و اذان تنگ می‏شود. رمضان رفت و عطر و بوی قرآن را با خودش برد؛ قرآن خواندن‏هایی که ثواب چند برابر داشت. 
ولی خدا را شکر که سربلند از امتحان بیرون آمدیم. صد شکر که به عید رمضان رسیدیم و صد حیف که آن روزها و لحظه‏ها و دقیقه‏ها و ثانیه‏ها گذشت. 
خدایا! آنچه در توانمان بود، انجام دادیم. به فضل و کرمت از ما بپذیر! 

عید صالحان


حس می‏کنم سبک شده‏ام؛ یک ماه پرواز در باغ ملکوت، یک ماه شست‏وشوی روح، یک ماه در محضر دوست بودن، شرایط پرواز را مهیا کرده است. 

حس می‏کنم خودم را می‏فهمم و خودم را پیدا کرده‏ام. 
امروز، روز عیدی است که صالحان، چشم به راهش بودند؛ روز عید فطر؛ روز رهایی از همه رذایل و پلیدی‏ها. 

منم پروردگارت


خالقت از ذره ای ناچیز 

صدایم کن مرا، آموزگار قادر خود را 
قلم را، علم را، من هدیه ات کردم 

بخوان ما را 
منم معشوق زیبایت 
منم نزدیک تر از تو به تو 
اینک صدایم کن 
رها کن غیر مارا، سوی ما بازا 
منم پروردگار پاک بی همتا 
منم زیبا، که زیبا بنده ام را دوست می دارم 
تو بگشا گوش دل، پروردگارت با تو می گوید 
تو را در بیکران دنیای تنهایان 
رهایت من نخواهم کرد 
بساط روزی خود را به من بسپار 
رها کن غصه ی یک لقمه نان و آب فردا را 
تو راه بندگی طی کن 
عزیزا، من خدایی خوب می دانم 
تو دعوت کن مرا بر خود 
به اشکی، یا خدایی، میهمانم کن 
که من چشمان اشک آلوده ات را دوست می دارم 
طلب کن خالق خود را 

بجو ما را 
تو خواهی یافت 
که عاشق می شوی بر ما 
و عاشق می شوم بر تو 
که وصل عاشق و معشوق هم 
آهسته می گویم خدایی عالمی دارد 
قسم بر عاشقان پاک با ایمان 
قسم بر اسب های خسته در میدان 
تو را در بهترین اوقات آوردم 
قسم بر عصر روشن 
تکیه کن بر من 
قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور 
قسم بر اختران روشن، اما دور 
رهایت من نخواهم کرد 

بخوان ما را 
که می گوید که تو خواندن نمی دانی؟ 
تو بگشا لب 
تو غیر از ما خدای دیگری داری؟ 
رها کن غیر ما را 
آشتی کن با خدای خود 
تو غیر از ما چه می جویی؟ 
تو با هرکس به جز با ما چه می گویی؟


تبریک

محمد باقری به مدال نقره تکواندو المپیک لندن رسید

او توانست نهمین مدال کاروان ایران در المپیک را نصیب خودش کند.

باز هم جای شکرش باقی ست به همه تبریک می گم


در حال حاضر  نمی دونم رتبه چندیم در جدول رده بندی.....

جملات تصادفی

 میگن تو روز قیامت گوگل به حرف میاد
همه جست و جوها و عکسایی که سرچ کردی رو لو میده...
درجـــــــــریان باشید.                                                                                        

راننده ایرانی در فرانسه:
یک ایرانی در فرانسه مشغول رانندگی در اتوبان بوده و ناگهان متوجه میشه که خروجی مورد نظرش رو رد کرده…
لذا به عادت دیرینه ی ایرانی ها، میزنه رو ترمز و با دنده عقب، شروع میکنه به برگشتن به عقب!
اما در همین حال با یه ماشین دیگه تصادف میکنه…
پلیس میاد و اول با راننده ی فرانسوی صحبت میکنه و بعد میاد سراغ ایرانیه و بهش میگه: ما باید این آقا رو بازداشت کنیم، ایشون اونقدر مسته که فکر میکنه شما تو اتوبان داشتی دنده عقب میرفتی.            

نمـــــــــــــــــی دانم حرفـــــــــــــــــم را بـــــــــــــــــاور می کنید یا نه.... نیمی از عمر را به تمسخر آنچه دیگران به آن

اعتقاد دارند می گذرانیم و نیمی دیگر را در اعتقاد به آنچه دیگران به تمسخر می گیرند.                                                                                                                 
ادامه مطلب ...

زوج خیلی خیلی خوشبخت

روزی یک زوج خوشبخت، بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. در این مراسم سردبیرهای روزنامه های محلی علت این خوشبختی رو جویا شدن. مرد گفت: برای ماه عسل به یک منطقه تفریحی رفتیم. اونجا برای اسب سواری، دوتا اسب انتخاب کردیم. اسبی که من انتخاب کرده بودم خوب بود، ولی اسب همسرم به نظر یه کم سرکش بود. سر راهمون اسب ناگهان پرید و همسرم رو از زین انداخت. همسرم خودش رو جمع و جور کرد و به پشت اسب زد و گفت: این بار اولته. بعد از چند دقیقه دوباره همون اتفاق افتاد. این بار همسرم نگاهی به اسب کرد و گفت: این بار دومته. راه افتادیم... وقتی که اسب برای سومین بار همسرم رو انداخت، همسرم خیلی با آرامش تفنگش رو از کیف درآورد و شلیک کرد و اون اسب رو کشت!! سر همسرم داد کشیدم و گفتم: چی کار کردی روانی؟ دیوونه شدی؟ حیوون بیچاره رو چرا کشتی؟ همسرم یه نگاهی به من کرد و گفت: این بار اولته!!!

            

تبریک

باز هم تبریک.....دیشب حسابی کولاک کردن.....کسب مدال نقره از رشته پرتاب دیسک توسط احسان حدادی(برای اولین بار در ایران).مدال طلا توسط بهداد سلیمی و مدال نقره توسط سجاد انو شیروانی در رشته وزنه برداری اونم در رده فوق سنگینش.و کسب مدال طلا توسط قاسم رضایی در رشته کشتی اونم از نوع فرنگیش.

در مجموع ما الان در رده12جدول المپیک قرار داریم.هنوز کشتی آزاد و تکواندو و بوکس هم مونده.خدا کنه بازم مدال بگیریم.

تبریک

کسب دومین مدال طلا کاروان المپیک ایران توسط امید نوروزی و مدال نقره توسط نواب نصیر شلال را به تمامی ایرانی های عزیز تیریک می گم

                                     به امید کسب مدال های بیش تر

تاحالا دقت کردین که؟؟!!

- تا حالا دقت کردین تا تقویم سال جدید می گیریم اولین چیزی که می بینیم تاریخ تولدمونه که ببینیم چند شنبه میشه!

- تا حالا دقت کردین خارجیا تو آسانسور همه رو به در آسانسور وایمیسن ولی ما ایرانی ها رو به هم!

- تا حالا دقت کردین مامانا بعضی وسایلشون رو یه جاهایی قایم میکنن که اگه 10 تا گروه تجسس هم بیاد نمی تونن پیداش کنن!

- تا حالا دقت کردین وقتی برمی گردیم خونه و می خوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیم رو برداریم، با زانو و با زحمت زیاد می ریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش ردمی شیم!         

ادامه مطلب ...

دونده معلول در المپیک!!

 اسکار پستوریوس دونده معلول اهل آفریقای جنوبی که با دو پای مصنوعی می‌دود موفق شد در مرحله مقدماتی دوی 400 متر مردان با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

این ورزشکار موفق شد رکورد 45 ثانیه و 44 صدم ثانیه را برای خود به ثبت برساند که از رکورد قبلی او در سال جاری که 45 ثانیه و 52 صدم ثانیه بود بهتر است. حضور این ورزشکار با تشویق شدید تماشاگران حاضر در ورزشگاه المپیک لندن همراه بود.

تبریک

حمید سوریان اولین مدال طلای المپیک لندن رو برای ایران گرفت           من به شخصه از همین تریبون به تمام ایرانیان تبریک می گم باشد که شاهد افتخارات بعدی باشیم

<بازی تمرکز حواس>

روی این آدرس کلیک کنین بعد بازی رو انجام بدین فقط وقتی خواستین بازی کنین صدای کامپیوترتون رو زیاد کنین

http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf

مخصوص مینا

خانم Camille Allen را می شناسید؟ میدانید هنرش چیست؟
این خانم از خمیر بادام و سفیده تخم مرغ مجسمه هایی به شکل نوزاد تهیه می کند .جالب اینه که مجسمه ها قابل خوردن هستند.

01 - این نوزادان کوچک خوردنی اند!

02 - این نوزادان کوچک خوردنی اند!


ادامه مطلب ...