☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

شهر خلال دندان!


شهر خلال دندان، حاصل 6 سال پشتکار، 6 میلیون خلال دندان و 170 لیتر چسب مایع  

 

سی و هشت ساله، تا کنون مدل بناهای معروفی از جهان را با خلال دندان ساخته است.
در این تصویر استن روی ماکت معبد انگکور وات کار می کند که
به گفته وی پیچیده ترین کاری بود که تا به حال ساخته است.   

 

 موزه علم و تکنولوژی، نیویورک. در این تصویر ماکت ساخته
شده استن را در مقابل ساختمان واقعی این موزه می بینیم.  

 

 

ماکت خانه اپرای سیدنی در استرالیا. حتی آبهای آبی
اطراف این ساختمان نیز با خلال های دندان ساخته شده است.  

 

 

 

 

 

مسجد سلطان احمد، استانبول، ترکیه  

 

 

 

برج اسپایر، دوحه، قطر  

 

برج Spinnaker، واقع در Portsmouth انگلستان  

 

میدان سنت پیر، واتیکان، ایتالیا  

 

مسجد الحرام مکه  

 

نمایی از ماکت کعبه به همراه زوار در حال عبادت  

 

تاج محل  

 پل بروکلین و ساعت بیگ بن

 

 

و این هم کشتی Cutty Sark مدل ساخته شده با خلال دندان بوسیله استن مونرو  

نظرات 6 + ارسال نظر
حانیه 1390/08/30 ساعت 04:56 ب.ظ

خیلی چیز جالبی حال کردم

مرسیییییمن هم خودم خیلی خوشم اومد

Arshia 1390/10/25 ساعت 01:51 ب.ظ

kheili bahal bod

omidvaram

مهتاب گله 1391/03/22 ساعت 10:24 ق.ظ

اوووووووووف چه جیگر راستی میدونستی من دستیار استن مونرو بودم؟

إ چه جلب!!!!!!! فقط شما کی رفتی که ما نفهمیدیم؟

مهتاب گله 1391/03/23 ساعت 05:23 ب.ظ

من رمزو راز کارم رو به کسی نمی گم

خوب نگو

نوه عمممممممممه مهتاب 1391/06/20 ساعت 04:46 ب.ظ

ممنون خیلی حال کردم

خواهش می کنم

خواهر گوگولی آزاده 1391/11/11 ساعت 01:53 ب.ظ

بایک چکش به این کشتی از این زندگی راحت می شویم

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد