☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

دسر شکلاتی

مواد لازم:
پودر کاکائو =۱ قاشق چای خوری
خاکه قند= ۱ قاشق چای خوری
شیر گاو =دو سوم پیمانه / ۱۵۰ میلی لیتر
تخم مرغ= ۱ عدد 

**********************************************************************طرزتهیه:
1- فر را از قبل ، با درجه حرارت 180 درجه سانتی گراد 350 درجه فارنهایت گرم کنید . پودر کاکائو را با خاک قند و مقدار کمی شیر مخلوط کنید . این مخلوط را به باقی مانده شیر اضافه کرده ، خوب هم بزنید . سپس مخلوط را در یک قابلمه بریزید .
2- بگذارید تا به جوش آید . تخم مرغ را در ظرف جداگانه ای بشکنید و این مخلوط داغ را کم کم به آن اضافه کنید و کاملاً هم بزنید .
3- این مخلوط را از صافی رد کنید تا کاملاً یکدست شود . مخلوط را در دو ظرف غذای یک نفره بریزید .
4- ظرف ها را دسینی مخصوص فر بگذارید . داخل سینی آب جوش بریزید تا نصف ارتفاع ظرف ها را بگیرد .
5- سینی را داخل فر قرار دهید تا به مدت 15 تا 20 دقیقه مواد داخل ظرف ها حرارت ببینندو دسر خود را بگیرد . سپس سینی را بیرون آورده ، بگذارید تا سرد شود .
6- این دسر را هر چه سریعتر در یخچال بگذارید . یک ظرف را مصرف کنید . طی مدت 24 ساعت نیز ظرف دیگر را به مصرف برسانید

تقدیم به همه دوستان نوش جان

نظرات 1 + ارسال نظر
خواهر گوگولی آزاده 1391/11/11 ساعت 01:56 ب.ظ

من ...من .. رویایی دارم.....رویایی دارم.....

رویای دسر شکلاتی داری؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد