☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

ساخت داوری ضدسرفه با حلزون!...

شرکتی در لافلوریدای شیلی ادعا کرده است که نوعی دارو از لعاب حلزون ها برای درمان سرفه درست کرده است.

به‌گفته پژوهشگران آزمایشگاه این شرکت،لعاب چسبناک بدن حلزون دارای مواد ضدباکتری آنتی بیوتیک و ضدتورم است که می‌تواند برای درمان سرفه به‌کاررود.

این شرکت این ماده را با اسانس‌های میوه مخلوط کرده و معجونی را تحویل بازار داده که واقعا خوردن دارد...

نظرات 4 + ارسال نظر
حانیه 1390/08/30 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام گم

از این مطالب جالب بازم بذار خیلی باحال بود
اینو نوشتم تا بدونی به وبلاگت سر میزنم

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی از این که به وبلاگم می آی خیلی خوشحال شدمو تعجب زده از این که بالاخره یکی برام نظر گذاشت

حانیه 1390/09/02 ساعت 10:30 ب.ظ

در ضمن عزیزم این داروی نه داوری

اواااااااااااااااااااااااااااااااراست میگییییییییییییی.خودم تا حالا دقت نکرده بودممتاسفانهمرسییییییییییییی

minoo 1391/01/13 ساعت 01:15 ب.ظ

بازم دم حانیه گرم چون مفیدترین کارشاین بود که تورو ........کنه اگه تونستی کلمه تو نقطه چین رو حدس بزنی

اون قدر بی کار نیستم که بخوام ببینم کلمه تو نقطه چین چی؟ بعدش هم حانیه فقط به من گفت که درستش کنم و از اون جایی که من آدم انتقاد پذیری هستم اصلا ناراحت نشدم

یگانه 1391/08/03 ساعت 11:57 ب.ظ

چه جلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد