☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

بزرگترین حباب آدامس جهان!!!!!!!!!

چاد فل ( Chad Fell ) در ۲۴ آوریل ۲۰۰۴ در دبیرستان دبل اسپرینگ در وینستون کانتی ( Winston County ) آلاباما ( Alabama ) در آمریکا توانست یک حباب آدامس به قطر ۵۰٫۸ بدون کمک از دستانش باد کند.

چاد فل :: Chad Fell
نظرات 2 + ارسال نظر
حانیه 1390/11/18 ساعت 07:05 ب.ظ

چه گنده
فقط حال میده حبابشو بترکونی بعد به صورتش نگاه کنی

خیلی بدجنسی ها
فکر کنم صورتش این شکلی میشه:
یا شاید هم

minoo 1391/01/13 ساعت 01:07 ب.ظ

چه قدرگاگولی وقتی حباب بترکه وبه صرتش بچسبه دیگه صورتش دیده نمی شه که من موندم توچه جوری المپیادقبول شدی

خوب آره اما اون تصویری که من گذاشتم بعد از ور داشتن آدامس از رو صورتش بود من موندم که تو چه جوری المپیاد قبول شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد