☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

باریک ترین خیابان جهان‌!

باریک ترین خیابان جهان در روتلینگن ( Reutlingen ) آلمان می باشد که به آن Spreuerhofstrasse می گویند. 

این خبابان در باریک ترین نقطه خود ۳۱ سانتی متر می باشد،که در سال ۲۰۰۶ اندازه گیری شد.

Spreuerhofstrasse

Spreuerhofstrasse

نظرات 7 + ارسال نظر
mahsa 1390/12/17 ساعت 08:46 ب.ظ

che jalab

vaqan

حانیه 1390/12/20 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام
وای چه جالب
فکر کنم پریسا نتونه ازش رد شه

راست میگی راستی چرا چند وقته گیر دادی به پریسا؟
این که میبینی تصویری از پریسا برا کسایی که نمیشناسنش
بهش نگی که عکسشو گذاشتم ها و اگر نه رگ قیرتش میزنه بالا

فائزه 1390/12/21 ساعت 04:06 ب.ظ http://loveli1375.blogfa.com

سلام عزیزم...وبت جالبی داری...ممنون از اینکه ب وبم اومدی...

mamnoon

پریسا 1390/12/26 ساعت 08:09 ب.ظ

خیلی گستاخینحالا من که دوباره میام مدرسهیک خالی ازتون بگیرم که اسمم تو رکوردهای گینس ثبت بشه
دارم براتون

هَی وای من من که چهاردهم نمیام حالا ببین

Fereshteh 1391/01/04 ساعت 09:13 ب.ظ

خیلییییییییییی باحال بود

faqat??????????????????hamin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:d

minoo 1391/01/12 ساعت 10:38 ب.ظ

مسخره ترازاین چیزی نداشتی ناراحت نشو این رانوشتم فقط به خاطراینکه یک چیزی نوشته باشم

khoda marizane eslam ra shafa dahad
to ke orze nadari benevisi chera minevisi?

نوه عمممممممممممه مهتاب 1391/06/25 ساعت 01:27 ب.ظ

مممممممممممممممممممممممممممنون

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد