☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

یادم باشد...

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان  

 

زشتیهای بزرگ باشند
 

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه 

 

 که می خواهم باشند
 

 یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
 

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند  مرا با 

 

 خود آشتی دهد
 

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
 

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان  

 

باشد

نظرات 8 + ارسال نظر
راوندی 1391/01/04 ساعت 10:53 ب.ظ http://pachenar.ir

سلام دوست عزیز.
من یک بانک اطلاعاتی از آدرس سایت های مهم و کاربردی رو جمع آوری کردم. سایت های مثل آپلود، چت ، فضایی برای سایت ، سایت های دولتی ، اجتماعی و .. ارزش یک باز
امتحان کردن رو داره.
اگه خوشت امد به دوستات هم معرفی کن.و با نام یک بانک اطلاعاتی از سایت ها لینک کن.
موفق باشی.
http://pachenar.ir
در خوراک خوان سایت ما عضو شوید تا بدون وارد شدن به سایت ما لینک های جدید را دریافت کنید:
http://pachenar.ir/rss.php

حانیه 1391/01/06 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام عزیزم.نوشته هات خیلی تو هم توهمه...نتونستم خوب بخونم...ولی مرسی..سال نو مبارک...خوش بگذره

حتما درستش می کنم مرسی سال نو تو هم مبارک

مهتاب گله 1391/04/03 ساعت 02:14 ب.ظ

پوف!!!!وقتی داشتم می خوندم داشت خوابم می برد
Boooooooooooooooooooooooring

من چی کار کنم تو بی سلیقه اییییییی

مهتاب گله 1391/04/13 ساعت 09:13 ق.ظ

خیلی هم با سلیقه ام اگه یکم تو وبلاگت مطالب هری پاتر گذاشته بودی اونوقت منم با سلیقه میشدم

خیله خوب فقط چون میخوام برای یک تو عمرت هم که شده با سلیقه باشی میذارم

مهتاب گله 1391/04/24 ساعت 02:54 ب.ظ

به بهبه این میگن دوست گل

تازه فهمیدی

مهتاب گله 1391/04/26 ساعت 02:39 ب.ظ

نخیر نمی خواستم به روت بیارم پررو بشی

یگانه 1391/06/28 ساعت 04:06 ب.ظ

ممنون خیلی زیبا بود

موافقم

Hany 1392/03/12 ساعت 07:18 ب.ظ

واى مونا دوستت معررررررکککککهههه است تا حالا دور ورم یکى مثل خودم عشق هرى پار ندیده بودم خدا بهش عمر با عزت بده



پ.ن:دقت کردى من شب امتحان همش برات نظر مى دم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد