☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

بابک حمیدیان

 

 

 بابک حمیدیان 

 

بابک حمیدیان 

 

بابک حمیدیان 

 

بابک حمیدیان 

 

بابک حمیدیان 

 

بابک حمیدیان 

 

بابک حمیدیان 

 

بابک حمیدیان 

بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 عکسهای جدید بابک حمیدیان 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
حانیه 1391/03/20 ساعت 11:13 ق.ظ

به به به چشمم روشن اون خانومه کی باشن کنار ایشون؟
آخه با اون عینکش چقدر شبیه این منگلاست

ایشون همسر مهربانشون هستند
دفعه آخرت باشه به بازیگر مشهور سینما توهین میکنی برات متاسفم که یه ذره سلیقه نداری

مهتاب گله 1391/03/22 ساعت 10:12 ق.ظ

غیرتی نشدی برای اولین بار که زنشو دیدی

نهواسه چی؟

پریسا جیگر 1391/03/23 ساعت 02:22 ق.ظ

بابا مهتاب مگه نمی دونی این سیب زمینی بی رگه؟مگه غیرت میفهمه چیه؟تازه مثه بچه پروووووا میپرسه برای چی؟
مونا جون شمام دیگه توهم نزن! بازیگر مشهور سینما!ههههههههههههههههه!!!!!!!!!
این دیگه جک سال بود.اگه این بازیگر مشهور باشه که بازیگرایی که واقعا مشهورن ( مثه فرموله مساحت یعنی s.h ) الان میرن خودشونو میکشن که.دیگه از این حرفا نزن بهت میخندن.آها راستی چشاش چه رنگیه؟تیله اییه؟

۱- آخه من (مثل بعضیا)به زندگی خصوصی مردم کاری ندارم
۲- مثل تو خوبه هرچی میشه قرمز میشی هرچی رگ داری میزنه بالا
۳- خودت توهم میزنی.مگه دروغ گفتم؟
۴- جک سال مثال شماست s.hفرمول حجم نه مساحت
5- چشاشوووووون ارغوانی هست

مهتاب گله 1391/03/23 ساعت 09:06 ق.ظ

هیچی همین جوری

همینجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

bita 1391/03/28 ساعت 08:19 ب.ظ http://krangi.tebyan.net

mobarake!
namard to weblage manam bia

چی مبارکه؟؟؟؟؟!!!!!!

مهتاب گله 1391/04/03 ساعت 01:51 ب.ظ

مونا پریسا راست میگهواقعا کهاز قدیم گفتن مرده و غیرتش

من که مرد نیستم!!!!!!!!!!!!!!!

bita 1391/04/10 ساعت 07:48 ب.ظ http://krangi.tebyan.net

واسه روز زن برا زنش اینی که دستشه رو خریده داره دم در میده؟

احمق جان عیده واسه سفره هفت سین ماهی خریدن

mina 1391/04/30 ساعت 12:28 ب.ظ

عکس های زیباتری هم وجود داره؟؟...

معلومه ولی این ها هم خیلی زیبااااا و قشنگگگگگگگگ اند

مهتاب گله 1391/05/02 ساعت 06:33 ب.ظ

اه سلام مینا جون چرا زودتر خبر ندادی می گفتم پیش پات یک گوسفندی قربونی میکردم(برای ورودت)

خرس گوگولی 1391/05/14 ساعت 12:52 ق.ظ

[: S022:]من که حالم بهم خورد تو رو نمی دونم به أمید بهبود کامل

سلااااااااااااااااااام
دلم برات خیلی تنگ شده بود گوگولی من
.
.
.
.
.
.
نمی خواستم این قدر زود بزنم تو ذوقت
تو خیلی بی جا کردی حالت بهم خورد

[ بدون نام ] 1391/08/26 ساعت 12:12 ب.ظ

میبینی تو رو خدا آقای حسینی زاقارت شصت و خورده ای کامنت دارن بعد بابی شما فقط 10 تا هر هر هر هر

خوب دلایل زیادی داره من جمله این که پریسا برا دفاع از یه آدم زاغارت باید نظر می ذاشته اما من تو قسمت پاسخ جوابامو می دادم و این که نصفش هم مال خل بازیامونه که هی یه شکلکو 20یار تکرار می کردیم

مهتاب گله 1391/09/09 ساعت 01:31 ب.ظ

صحیح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد