☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

تصاویر جالب

|                                         !!!!!! بدون شرح!!!!!!

سوتی خنده دار آگهی تبریک روزنامه 

                               پارسی را پاس بداریم!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

 

 

به این میگن انسان قانع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 چه قدر دوست و آشنا؟؟؟!!!!1

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
fereshteh 1391/04/14 ساعت 03:09 ب.ظ

آفرین این دفعه از مهتاب سریع تر بودی

fereshteh 1391/04/14 ساعت 03:13 ب.ظ

دومیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی خنگی
اسم سایت و فارسی نوشتن

fereshteh 1391/04/14 ساعت 03:23 ب.ظ

خودت خنگی دیده نمی شه منظورم این بود

اگه دیده نمیشه پس من از کجا دیدم؟؟

مهتاب گله 1391/04/15 ساعت 03:51 ب.ظ

خیلی جیگر بود بلاباورم نمیشه فرشته توی یک قسمت سه تا کامنت گذاشته باشه

حالا باورت شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پریسا جیگر 1391/04/18 ساعت 11:10 ق.ظ

جالب بود
مونا چرا اینترنتت رو وصل نمیکنی؟مشکل چیه؟اگه چیز خاصیه بگو به ددیم بگم شاید تونستن یه کاری بکنن

تلفن مون رو وصل نمیکنن.شما ام به ددی جونت بگو یه فکری برای مخابرات بی در و پیکر بکنن

fereshteh 1391/04/24 ساعت 10:45 ب.ظ

اصلا من موندم آخه به مهتاب چه ربطی دارهچرا این قدر به من گیر می دی بچه جان؟من هر کاری که دوس داشته باشم انجام میدم.....تو رو سنه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب گله 1391/04/26 ساعت 02:34 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی هم به من ربط دارهناسلامتی من یک سال تموم پشت سر تو نشستم(در ضمن من یک ترم زبان هم از تو بیشترم)

خوب منم ۳ ترم زبان از تو بالاتر ام

پریسا جیگر 1391/04/29 ساعت 03:34 ق.ظ

اگه یه ذره خودتون پیگیر باشین حلللللللللللللللللللللله

ما هر روز داریم زنگ می زنیم ولی می گن معلوم نیست کی وصل میشه من فکر می کنم بابا شما باید مجوزشو صادر کنند

حانیه 1391/04/31 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام مونا جان سوژه های جالبی بود اگه پریسا دوباره برات کامنت گذاشت بگو دلم خیلی واسش تنگ شده

خوب خودت داری می گی دیگه

Biiiiiiiiiiita 1391/05/01 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام بروبچ من از مسافرت برگشتم
موووووووونا عجب سوتی های باحالی .کی بشه سوتی های خودتو بذاری
راستی کسی از هانیه خبری نداره؟گوشیش خاموشه!!!!!!!!!!!!!!!

هفته پیش رفته بود عروسی بی احتیاطی کرد گوشی شو دزدیند بله بچه ها این بود داستان گمشدن گوشی حانیه

حانیه 1391/05/03 ساعت 09:19 ق.ظ

???????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قرار نشد ماجرای گوشی منو بگی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوب حالا چون تویی اشکال نداره

نه تو رو خدا اشکال هم داشته باشه
کی گفته قرار نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟???????????????

حانیه 1391/05/03 ساعت 09:22 ق.ظ

???????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به به ننه پیرزن هم که اینجان و داستان تعریف می کنن
قرار نشد ماجرای گوشی منو بگی هاااااااااااااااا
خوب حالا چون تویی اشکال نداره

دیوانه چند بار یه چیز و می گی؟؟؟؟؟؟؟

حانیه 1391/05/03 ساعت 09:31 ق.ظ

???????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به به می بینم که ننه پیر زن هم اینجان
و دارن داستان تعریف میکنن
قرار نشد ماجرای گوشی منو بگی هاااااااااااااا
خوب حالا چون تویی اشکال نداره

دیوانههههههههههههههههه

پریسا جیگر 1391/05/05 ساعت 06:15 ق.ظ

نهههههههههههههههههههههههههههههه دروغ میگی!!!!!!!!
جدی گوشیشو دزدیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حانیییییییییییییییییییییییییییییییه کجاییییییییییییییییییییییییی
که دلم برات خییییییییییییییییییییییییییییلی تنگیده

مگه من با تو شوخی دارم؟؟؟؟؟/آدم شلخته گوشی شو هم جا می ذاره

دل حانیه هم خیلی برات تنگهآن چنان عزایی گرفته بود که بیا و ببین
همچنین الهه همشون منو فحش می دن که مدرسه ام با تو یکی و می گفتن خوش به حالت

پریساجیگر 1391/05/11 ساعت 02:02 ق.ظ

واقعا ام خوش به حالت قدر منو بدون ببین چقد خاطرخواه دارممنم بهت تبریک میگم که این افتخار نصیبت شده و قراره با من تو یک کلاس باشی

کاری نکن جفت پا بپرم تو دهنت

پریسا جیگر 1391/05/13 ساعت 05:53 ق.ظ

بیشین بینیم بابا حال نَرْیممال این حرفا نیستی

خواهیم دید

پریساجیگر 1391/05/14 ساعت 06:45 ق.ظ

البته اگه وقتی برای دیدن داشته باشیگرفتی که؟

معلومه که دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد