☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

تبریک

باز هم تبریک.....دیشب حسابی کولاک کردن.....کسب مدال نقره از رشته پرتاب دیسک توسط احسان حدادی(برای اولین بار در ایران).مدال طلا توسط بهداد سلیمی و مدال نقره توسط سجاد انو شیروانی در رشته وزنه برداری اونم در رده فوق سنگینش.و کسب مدال طلا توسط قاسم رضایی در رشته کشتی اونم از نوع فرنگیش.

در مجموع ما الان در رده12جدول المپیک قرار داریم.هنوز کشتی آزاد و تکواندو و بوکس هم مونده.خدا کنه بازم مدال بگیریم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب گله 1391/05/18 ساعت 12:41 ب.ظ

هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو خیلی حال کردمبرای اولین بار درست حسابی به ایرانی بودنم افتخار کردمالبته هنوز کشتی آزاد و تکواندو مونده

آره منم احساس تورو داشتمخیلی عالی بود

mona 1391/05/18 ساعت 03:32 ب.ظ

آره من که دیگه واقعا داشتم گیج می شدم هی وسط وزنه برداری کشتی مذاشتن،پرتاب دیسک می ذاشتن و...
ولی واقعا شب طلایی بودبه یک شب از رتبه 24 رسیدیم به12
.
.
.
.
دقت کردی وقتی بهداد سلیمی می خواست رکورد رضازاده رو بزنه ،رضازاده چه قدر مظطرب بود؟؟؟؟؟!!!!

آره دیدم خیلی <مضطرب>بود امشب ۱۰ بار از روی این کلمه می نویسی فردا می آری کلاس زبان به من نشون میدی

مهتاب گله 1391/05/20 ساعت 06:44 ب.ظ

چرا محمد باقری رو تیریک نگفتی؟تو که زود به زود خبر میدادی

خب من مسابقه رو ندیدم حداقل از مونا انتظار داشتم که بذاره ولی با این حال الان می ذارم

mona 1391/05/23 ساعت 04:46 ق.ظ

آخه مگه مدال نقره ارزشش رو داره که یک ساعت کامپیوتر رو روشن کنی،به اینترنت وصل شی و.... که شما از من انتظار داری بذارم
.
.
.
.
.
کیبردمون کلید (ض) گاهی اوقات گیر می کنه برا همین نخورده،بعدش هم که اومدم ط رو بزنم احتمالا دستم روی ظ هم رفته وگرنه من املام حرف نداره تو که میدونی

تو المپیک مدال برنزش هم ارزش داره
.
.
.
.
.
.
بله من می دونم که شما املات خیلی خوبههه هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد