☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

زوج خیلی خیلی خوشبخت

روزی یک زوج خوشبخت، بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. در این مراسم سردبیرهای روزنامه های محلی علت این خوشبختی رو جویا شدن. مرد گفت: برای ماه عسل به یک منطقه تفریحی رفتیم. اونجا برای اسب سواری، دوتا اسب انتخاب کردیم. اسبی که من انتخاب کرده بودم خوب بود، ولی اسب همسرم به نظر یه کم سرکش بود. سر راهمون اسب ناگهان پرید و همسرم رو از زین انداخت. همسرم خودش رو جمع و جور کرد و به پشت اسب زد و گفت: این بار اولته. بعد از چند دقیقه دوباره همون اتفاق افتاد. این بار همسرم نگاهی به اسب کرد و گفت: این بار دومته. راه افتادیم... وقتی که اسب برای سومین بار همسرم رو انداخت، همسرم خیلی با آرامش تفنگش رو از کیف درآورد و شلیک کرد و اون اسب رو کشت!! سر همسرم داد کشیدم و گفتم: چی کار کردی روانی؟ دیوونه شدی؟ حیوون بیچاره رو چرا کشتی؟ همسرم یه نگاهی به من کرد و گفت: این بار اولته!!!

            
نظرات 5 + ارسال نظر
site01 1391/05/18 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.site01.ze.cx

5610651874آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

fereshteh 1391/05/18 ساعت 11:31 ب.ظ

با این که برام تکراری بود ولی بازم قشنگ بود

مرسی

مهتاب گله 1391/05/19 ساعت 11:17 ق.ظ

واقعا متشکرم از نظر خیلی عالیت

A2 1391/05/20 ساعت 05:56 ب.ظ http://alireza2a.blogsky.com

سلام من علیرضا هستم.وبلاگ قشنگی داری.منم یه وبلاگ با آمار خوب دارم اگه خواستی منو با اسم(پاتوق جوونای ایرونی/سرگرمی)لینک کن بعد خبر بده لینکت کنم.
www.alireza2a.blogsky.com

مهتاب گله 1391/06/12 ساعت 02:00 ب.ظ

قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد