☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

عید

عید رمضان 


«عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت» 

دلم برای شب‏های استجابت دعا تنگ می‏شود؛ برای قرآن به سر گرفتن‏ها و الغوث الغوث گفتن‏های شب قدر. 
دلم برای سحری خوردن‏ها و افطاری خوردن‏ها تنگ می‏شود؛ دلم برای ربنا گفتن‏های موقع افطار و اذان تنگ می‏شود. رمضان رفت و عطر و بوی قرآن را با خودش برد؛ قرآن خواندن‏هایی که ثواب چند برابر داشت. 
ولی خدا را شکر که سربلند از امتحان بیرون آمدیم. صد شکر که به عید رمضان رسیدیم و صد حیف که آن روزها و لحظه‏ها و دقیقه‏ها و ثانیه‏ها گذشت. 
خدایا! آنچه در توانمان بود، انجام دادیم. به فضل و کرمت از ما بپذیر! 

عید صالحان


حس می‏کنم سبک شده‏ام؛ یک ماه پرواز در باغ ملکوت، یک ماه شست‏وشوی روح، یک ماه در محضر دوست بودن، شرایط پرواز را مهیا کرده است. 

حس می‏کنم خودم را می‏فهمم و خودم را پیدا کرده‏ام. 
امروز، روز عیدی است که صالحان، چشم به راهش بودند؛ روز عید فطر؛ روز رهایی از همه رذایل و پلیدی‏ها. 

نظرات 3 + ارسال نظر

بروبچ{خودمونی دوستان} عیدتون مبارک.راستی مهتاب جونم وقتی رفتی واااااااااااااااااااه ه ه ه ه ه ه......... من رو تنها گذاستی این جا باهات حرف بزنم یا تلفنی؟

مهتاب جان اگه میشه جواب دوستتون رو بدین

مهتاب گله 1391/05/30 ساعت 06:24 ب.ظ

واقعا نه این تن بمیره یک ماه کامل در باغ ملکوت پرواز کردی؟یا اینکه هر ساعت از روز های روزه داری که میگذشت دلت بیشتر فرمون میداد که به سمت یخچال بری؟نه راستش رو بگو با من راحت باش

فک کنم بیشتر باید به سمت شیر آب میرفتم تا یخچال

مهتاب گله 1391/06/12 ساعت 01:49 ب.ظ

آخه دوست عزیز(بووووووووووووووووووووووووووووو)تو کی هستی من نمیشناسمت

چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد