☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

دیکشنری انگلیسی به فارسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Subsystem صاحب دستگاه 
Velocity شهری که مردم آن از هر موقعیتی برای ولو شدن استفاده می‌‌کنند

Comfortableبفرمایید سر میز
Long time no seeدارم لونگ می‌‌پیچم، نگاه نکن! 
Cambridgeشهری که تعداد پلهایش انگشت شمار است 
Categorizeنوعی غذای شمالی که با برنج و گوشت گراز طبخ می‌‌شود
Jesusدر اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
Hairkulآنکه روی شانه‌‌هایش مو دارد
Watergateدروازه دولاب 
UNESCOیونس کجاست؟
Finlandسرزمینی که مردمانش مشکل گرفتگی بینی‌ دارند


Damn You Allدم همتون گرم
Latinoلات بازی ممنوع
Godzillaخدای استفاده کردن از مرورگر موزیلا
Savage Blogساوجبلاغ 
Betamethasoneمنطقه اى در معرض بتا و از این دست امواج 
Keyboardچه کسی برنده شد؟
Communication Boardکامیون کی شن ها رو برد؟
Morphineباید بیشتر فین کنی
MissCallدختر نا بالغ را گویند
Freezerحرف مفت
Suspiciousبه لهجه اصفهانی: ساس از بقیه ی حشرات جلو تر است 
Johnny Deppقاتل افسرده 
Acerای آقا!
Welcomeدهن لق
Manualمن و بقیه
Accessibleعکس سیبیل
Referفر کردن مجدد مو
See you laterلات تر به نظر میای!
Good Settingآن سه چیزِ نیک را گویند: گفتار نیک - کردار نیک - پندار نیک.
Piece of a man who owns a lockerمرتیکه لاکردار!
Above Borderفرامرز
Insecureاین سه نابینا
Businessاشاره به بوزینه در گویش اصفهانى
Legendaryادارهٔ محافظت از لجن و کثافات شهری

برای اینکه متوجه بشید کلامات اینگلیسی رو بخش بخش بخوندید.

نظرات 18 + ارسال نظر
حسین 1391/06/04 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.love-family-life.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری
با تبادل لینک موافق هستی ؟
اگه موافقی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن
بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم

عنوان : عشق ، خانواده ، زندگی
آدرس : www.love-family-life.blogsky.com

خوشحال میشم به بلاگم سر بزنید

موفق باشید

منو در قسمت جعبه لینک لینک کن (ممنون)

fereshteh 1391/06/04 ساعت 10:59 ب.ظ

تکراری بود خانوم بی معرفت

چرا بی معرفت؟؟؟؟؟؟!!!!

راستی منا میشه بگی چطوری باید کدجاوا رو وبم بذارم؟
مطلب جدید گذاشتم بیا

کد چی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کد دیکشنری مثلا

باید بری تو ویرایش قالب pasteکنی

منا اگه این وبمو لینک نکنی میکشمت

باشه الان لینکش می کنم

چرا دروغ میگی ؟
راستی تو تو وبم فحش دادی؟

کدوم وبت؟؟؟؟

کارتونه

نه

صندوق پستی توچک کن

ok

لینکم کن تا منم بکنم

من کردم

نیست

مهتاب گله 1391/06/11 ساعت 09:19 ب.ظ

کاملا تکراری

خو برا تو تکراریهد وگرنه خیلی هم جالبه

مهتاب گله 1391/06/12 ساعت 01:43 ب.ظ

خب منکه منکرش نبودم عزیزم

مهتاب گله 1391/06/13 ساعت 12:51 ب.ظ

تو که فرشته گیر میدی خودت هم طوطی ای

مهتاب گله 1391/06/14 ساعت 09:13 ق.ظ

اولا اینکه فرشته خیلی خیلی تکرار میکنهدوما منظور نگاهت رو نفهمیدم و برات اینو گذاشتم که (یعنی چی این نگاهت)من طوطی نیستم ترجیح میدم همون مارمولک صدام کنی باهاش راحت ترم

برا خالی نبودن عریضه گفتم یه شکلک بذارم
سخت نگیر

مهتاب گله 1391/06/15 ساعت 01:42 ب.ظ

آهاناز اون لحاظ؟

لحاظه دیگه ای هم می مونه؟؟؟

مهتاب گله 1391/06/16 ساعت 05:53 ب.ظ

منم برا خالی نبودن عریضه گفتم

نوه عمممممممممه مهتاب 1391/06/19 ساعت 03:11 ب.ظ

ممنون

مهتاب گله 1391/06/22 ساعت 09:39 ق.ظ

این بالایی واقعا نوه ی عممه خودم نیستم

می دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد