☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

پ ن پ


رانندگی, مطالب خنده دار, پ ن پ جدید

     رفتیم صحرا نشستیم روی علف ها میگه اومدین تفریح؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ گاویم داریم میچریم!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
    تازه از خواب بیدار شدم بابام می یاد میگه:بیداری؟؟؟! می گم پـَـ نـَـ پـَـ خودمو زدم به بیداری!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    رفتم دکتر میگه مریضی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم مرض جدید چی داری؟
♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
    بهش میگم : دیگه می خوام ازت جدا شم !
    میگه : این حرف آخرته ؟
    پ ن پ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ،
    لطفأ به ادامه ی خبر توجه فرمایید !
♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
    رفتم سردخونه میگم : بی زحمت جسد پدربزرگمو تحویل بدین.
    میگه : میخوای خاکش کنی؟
    پ نه پ میخوام تا گارانتیش تموم نشده ببرم عوضش کنم
♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
    رفتم بانک به آقاهه پشت میز میگم آقا ببخشید شما صندوق دارین؟ میگه پ ن پ هاش بکم!!!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    با دوستم تو مزرعه بودیم گوساله داشت از مامانش شیر می خورد دوستم میگه داره شیر می خوره؟ پ ن پ داره مامانش و باد میکنه مثل بادکنک بفرسته هوا!!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
    ماشینه تا شیشه جمع شده... یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن... یارو داره رد میشه... میگه مرده؟ پ نه پ تصادف خستش کرده خوابیده!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
    روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده میگه... روزنامه میخونی؟ پ نه پ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦پ نه پ خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید ؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته...اینا اشک شوقه!

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه باحاله 1391/10/21 ساعت 05:53 ق.ظ

مردم از خندهخیلی باحال بودن

malome ke bahalan mage mishe maaaaaaaaaaaaaaaan ye chizi bezaram ke bahal nabashe
.
.
.
.
vali dar har sorat khoshhal o khorsandam ke tunestam mojebate shadi o khande ro faraham konam

مبینا جوووووون 1391/10/21 ساعت 02:56 ب.ظ

چشمم روشن منا خانوم
دیگه زیراب مارو می زنی.
واقعا که ....
تازه چشم تو کور .

مبینا جوووووون 1391/10/21 ساعت 03:09 ب.ظ

آهای اونایی که خیلی خودتونو میگیرین..چاه توالت خونه ی ما هم خیلی موقع هامیگیره...گفتم در جریان باشید..:))



yani vaghan man be in natije residam age onghadr vaghti ke bazi az adama bara fekr kardan be in ke che jori be yeki tike bendazan ro darso mashgheshoon mizashtan alan ma rotbe avale jahan boudim

مریم موسوی 1391/10/22 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام . خوشم اومد .اینم یکی دیگه :
بابام خربزه خریده بود . میگم خربزه است ؟ میگه پ ن پ خیاره رفته بدن سازی

مبینا جوووووون 1391/10/23 ساعت 01:05 ق.ظ

مونا جون از دست من که ناراحت نشدی که...

aaaaaaaaaaaaaaaaaslan

فاطمه باحاله 1391/10/23 ساعت 12:22 ب.ظ

ایول خوب جوابشو دادی.

ghabel nadasht

گلناز 1391/10/24 ساعت 10:01 ب.ظ

خییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییی
خیییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییی
وبلاگت باحاله

شاید باورت نشه ولی از همه ی وبلاگایی که دیدم این از همه باحال تره


مرسییییییی جوجوبووووس

khahesh mikonam

mahtab 1391/10/26 ساعت 01:00 ب.ظ

جییییییییییییگر بود

فرشته 1391/10/27 ساعت 06:29 ب.ظ

خخخخخخخ

هه هه هه

[ بدون نام ] 1391/10/30 ساعت 03:09 ب.ظ

shoma??????????????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد