☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

یه بار اومدم خودمو واسه مامانم لوس کنم بهش گفتم مامان اگه من بمیرم چیکار میکنی؟
گفت مرگ بگیری مردشور برده …
الهی به تیر غیب گرفتار بشی…
سرت به سنگ لحد بخوره …
لال شی ایشالا آخه این چه حرفیه؟!
داشتم عزرائیلو میدیدم خداوکیلی…

∞..∞..∞.∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞

یکی‌ از فانتزیام اینه که یکی‌ واسم یه جعبه بزرگ کادو بیاره و توش

یه جعبه کوچکتر باشه و همین روند ادامه پیدا کنه و آخرش برسه
به سویچ پورشه یامثلا لامبورگینی !!!!!!!!!!

∞..∞..∞.∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞

یعنی فقط تنها در صورتی بوی ادکلن ماندگاره که بوش بد باشه !
∞..∞..∞.∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞
یادش بخیرچقد اسکل بودم!
نیم ساعت دست به سینه مینشستم تا مبصر اسمم روجزءخوبها بنویسه!
بعدم معلم میومدبدون توجه به اسم ها تخته روپاک میکرد!
وچقداسکل تر بودم که زنگ بعدی هم دست به سینه مینشستم !

∞..∞..∞.∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞
دیشب بابابزرگ و مامان بزرگمو بردیم فرودگاه بدرقه کنیم که برن مکه ، هواپیما تاخیر داشت !
مامان بزرگم نگران بود ، عموم میاد دلداریش بده میگه :
این چیزا عادیه ، تاخیر داره ، نقص فنی پیدا میکنه ، سقوط میکنه ، نگران نباش !

∞..∞..∞.∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞ اون چیه که راحت از جیب میاد بیرون …
گوشی های جدید GLX با جدید ترین آپشن روز دنیا هم اکنون در خدمت شما …
دیگه کسی آیفون و گلکسی نمی خره … !

نظرات 9 + ارسال نظر
mahtab 1391/11/01 ساعت 02:33 ب.ظ

سحرناز 1391/11/01 ساعت 03:33 ب.ظ

عالیه خیلی جالب بود.مرسی
ببخشید یه مدت نیومدم سر بزنم و آب (ب سه تا نقطه داره) نکردم جبران می کنم...

,,,,,, 1391/11/01 ساعت 04:33 ب.ظ

پروفسور 1391/11/01 ساعت 06:12 ب.ظ http://25farary.blogsky.com

به اسم کوله بار لینکت کردم, ما رام با اسم 25فراری بلینک!

خرس گوگولی 1391/11/01 ساعت 11:29 ب.ظ

از این چیزا و په نه په تکراری شده یه چیز جدید بذار

چشم

mona 1391/11/02 ساعت 06:07 ب.ظ http://kolebar.blogsky.com

kheili ghashang boud daste kasi ke to web gozashtesh ham dard nakone

بلههههههه واقعا مهم اینه که مطالب مال کی بود

mona 1391/11/04 ساعت 05:04 ب.ظ http://kolebar.blogsky.com

مریم موسوی 1391/11/06 ساعت 08:57 ب.ظ

خیلی خوب بود . آورین

قابل نداشت

mahtab 1392/01/08 ساعت 11:05 ق.ظ

تقلید کار جز میمونه میمونم جز حیوونه

divoone

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد