☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست...

بضی دوستی ها مثله قصه حضرت نوحه، ( از ترس طوفان با تو هستند ).

بعضی دوستی ها مثله قصه حضرت ابراهیمه (باید همه چیزتو قربانی کنی ). 

بعضی دوستی ها مثله قصه حضرت مسیحه ( آخرش به صلیب میکشنت ).

بضی دوستی ها مثله قصه حضرت موسی است، ( یه کم که دور میشی یه گوساله جاتو می گیره ). 

اما بعضی دوستی ها هم همون جوری هستند که در معنی باید باشند.

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست. 
دوست داشتن امری لحظه ایی است،
اما
داشتن دوست، استمرار لحظه های دوست داشتن است. 

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته 1391/11/04 ساعت 07:06 ب.ظ

الان مشخص کن .تو دوست منی؟؟

خودت مشخص کن

mahtab 1391/11/05 ساعت 01:54 ب.ظ

بهت نمیاد از این حرفا هم بلد باشی

چرا بهم نمیآد

زهراجون 1391/11/07 ساعت 03:02 ب.ظ

از تمت خوشم امد

خواهش میکنم

mahtab 1391/11/11 ساعت 03:32 ب.ظ

همین جوری بهت نمیاد دیگه

باید بگی چرا بهم نمیآد

به تو چه من کیم 1391/11/19 ساعت 01:06 ب.ظ

لطفا دوستی ها رو حالا هرچه قدرم می خواد افتضاح باشه با داستان های پیامبران مقایسه نکن

من مقایسسسسسسسسسسسسسسه نکردم

mahtab 1392/01/08 ساعت 11:02 ق.ظ

کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد