☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

اولین کلمه انگلیسی که می بینیو بنویس

اولین کلمه انگلیسی که می بینیو بنویس! 


نظرات 10 + ارسال نظر
یلدا 1391/11/07 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.idecom.ir/

سلام عزیز. من کار طراحی انجام میدم. کسیو سراغ نداری طرح بخواد واسش بزنم؟ اگه بهم مشتری معرفی کنی 10% مبلغشو میدم به خودت. بی زحمت بیا نمونه کارامونو نگاه کن ببین خوشت میاد: http://idecom.ir/samples/ اگه دوست داری بهم ایمیل بزن که متنشم بهت بدم.

م 1391/11/08 ساعت 06:48 ب.ظ

من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█

شما؟؟؟

فاطمه باحاله 1391/11/08 ساعت 07:14 ب.ظ

من happyرو دیدم
میشه بگی یعنی چی؟

نه نمیشه بگم
.
.
.
فک کنم یعنی خیلی شادی

زهرا جون 1391/11/08 ساعت 09:25 ب.ظ

اتفاقی نیافتاد

یعنی تو کور هیچی ندیدی؟؟

فرشته 1391/11/09 ساعت 03:56 ب.ظ

من GOD رو دیدم

mahtab 1391/11/11 ساعت 03:31 ب.ظ

من Goodدیدم

حتما یعنی همچی آرومه من چقدر خوشحالم
.
.
.
من friendرو دیدم اینقدر که شبانه روز به دوستای خوبمو دوستای بد دوستای خوبم فکر میکنم

mahtab 1391/11/16 ساعت 03:21 ب.ظ

بله کاملا معلومهایشالله فیاض بخش یک اتاق بهت بدهجای خوبی برای اینجور فکرا

بیشووور

mahtab 1392/01/08 ساعت 11:01 ق.ظ

غصه نخور میتونم ماهی یکبار بهت سر بزنم تنها نباشی بیخودی هم اصرار نکن کمتر از ماهی یکبار وقت ندارم سرم شلوغهsorry

حالا کی غصه خورد

ehsan 1392/02/05 ساعت 04:57 ب.ظ http://eyebrine.ir

ببخشید ولی نمیخوام دروغ بگم:

واسه همین راستشو میگم:اول کلمهsex رو دیدم

Alale 1392/05/06 ساعت 05:26 ب.ظ

کلمه ای که دیدم این بود
cool

وری گود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد