☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

دقت

در اولین ساعت درس کلاس تشریح و کالبد شکافی‌ یک دانشکده پزشکی‌ استاد به دانشجویان سال اول میگوید: 


به شما تبریک میگویم که در کنکور قبول شده و الان رسما دانشجوی پزشکی‌ هستید. ولی‌ برای فارغ التحصیل شدن و پزشک شدن هم باید "دقت عمل" داشته باشید و هم "رقت عمل".

همه شما باید این کار که من الان می‌کنم را انجام بدهید اگر نه به درد این رشته نمی خورید و اخراج هستید!! سپس یک جسد وارد کلاس می‌کند و ناگهان انگشتش را تا ته در چشم جسد فرو می‌کند می گذارد توی دهانش.

و می گوید حالا شما هم باید همین کار را بکنید!! 


دانشجوها شوکه می شوند و اعتراض می کنند ولی‌ استاد می گوید الا و بلا باید بکنید و گرنه اخراج هستید. 

چند تا دخترها غش می کنند، پسرها بالا می اورند، ولی‌ با هر بدبختی هست همه دانشجوها آخرش انگشت در چشم جسد می کنند و می گذارند در دهنشان .


استاد میگوید: 

هان. شما همه رقت عمل تان خوب بود ولی‌ دقت عمل نداشتید. شما همگی‌ انگشت اشاره را در چشم جسد کردید و مکیدید ولی‌ من انگشت اشاره را در چشم جسد کردم و انگشت وسط را مکیدم. سعی‌ کنید بیشتر  دقت کنید !!!


منبع:وبلاگ 25فراری

نظرات 11 + ارسال نظر
فرنوش 1391/11/12 ساعت 10:59 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

ممنون که سرزدید...

خواهش میکنم

fars 1391/11/12 ساعت 06:49 ب.ظ http://fars.20r.ir

653202304بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://fars.20r.ir

خرس گوگولی 1391/11/13 ساعت 01:51 ق.ظ

___________________حالم بهم زدی نصفه شبی [:S022:][:S022:]همین الان پاکش کن کن

کی به تو گفته نصف شب بیای تو اینترنت؟؟؟(نه این که خودم سر شب میآم)

فاطمه باحاله 1391/11/13 ساعت 09:19 ق.ظ

هاهاها
مردم از خنده

اگه مردی پس چه جوری این نظر و گذاشتی؟؟؟؟

سحرناز 1391/11/14 ساعت 06:20 ب.ظ

مرسی جالب بود راستی بالاخره موفق شدم لینکت کنم...

خدا رو شکر که موفق شدی

مریم موسوی 1391/11/14 ساعت 08:24 ب.ظ

حالا طرف کی بوده که مردی تا بهش گفتی ؟!
آخه بهت نمی آد این کارا نکن .

می شناسیش تو کلاسمونه!!!
من پارسال اهل این کارا نبودم امسال اومدم اینجا بچه های اینجا منو خل کردن!!!

فاطمه باحاله 1391/11/15 ساعت 02:56 ب.ظ

حال منو میگیری ها؟

آخه چرا؟؟؟

مبینا جوووووون 1391/11/15 ساعت 08:12 ب.ظ

خیلیییییییییییی عالیییییییی بود

فرح 1391/11/16 ساعت 10:46 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

جالب بود.
ممنون.

خواهش

مبینا جوووووون 1391/11/16 ساعت 10:55 ب.ظ

اینم ایمیل من که خواسته بودی
mobinajojo78@yahoo.com

مرسی

پروفسور 1391/12/04 ساعت 12:11 ب.ظ http://25farary.blogsky.com

خوش حالم که خوشت اومده!

از چی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد