☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

رفتار های دخترا در حالات مختلف

وقتی که مهربونن ———-> مثل یه خرگوش ملوس دوست داشتنین

وقتی که اعصبانی میشن ———-> مثل دیونه ها میشن دیگه نمیشه رفت سمتشون

وقتی غر میزنن ———-> مثل مگس میرن رو اعصابت

وقتی که ناز میکنن ———-> مثل یه بچه نق نقو اعصابتو خورد میکنن

وقتی که دروغ میگن ———-> قیافشون شبیه سوسک میشه(نکته کنکوری)

می دونم من نباید اینو بذارم تو وبلاگم چون خودمم دخترم ولی با این همه حال بازم میذارم

وقتی ناراحت میشن ———-> مثل یه گنجشک تیر خورده دلسوز میشن


وقتی خوشحال میشن ———-> مثل کانگورو اینور اونور میپرن

وقتی جیغ میزنن ———-> مثل یه سوزن که بهت میزنن از جا میپری

وقتی که بترسن ———-> مثل موش سریع یه جا قایم میشن

وقتی خجالت بکشن ———-> مثل لبو قرمز میشن

وقتی که حرف میزنن ———-> مثل رادیو خراب باید بزنی تو سرش تا قطع شه

وقتی که گریه میکنن ———-> مثل بچه های شیش ماهه حتما باید نازش کنی تا آروم شه

نظرات 12 + ارسال نظر
mahtab 1391/11/17 ساعت 01:34 ب.ظ

آدم فروش

نباید دیگه بیش از حدفمنیست باشی

حقیقت تلخه .

مبینا جوووووون 1391/11/17 ساعت 08:48 ب.ظ

‌‌‌مونا دارم دیوانه میشم
هچکار نمیتونم بکنم
یه کمکی بهم بکن مونا...

چی کار کنم مثلا؟؟؟؟

شفیسه 1391/11/18 ساعت 12:29 ب.ظ

همه اش واسه من درست در میاد
خیلی جالب بود دمت گرم
این خودمم

راست میگی خیلی شبیه خودنه

فاطمه باحاله 1391/11/18 ساعت 03:03 ب.ظ

اولیش مصداق خودته!

اولیش یا دومیش؟؟؟

سحرناز 1391/11/18 ساعت 04:52 ب.ظ

ممنون خیلی جالب بود فقط من نفهمیدم مخاطبت کی بود دوستم...
راستی بلا نگفته بودی آدرست عوض شده...
مبارک باشه آدرس جدیده قشنگ تره...

مخاطب خاصی در مورد این مطلببم استثنا نداشتم
مرسی عزیزم

مبینا جوووووون 1391/11/18 ساعت 07:32 ب.ظ

چرا نظرامو نمیذاری. می ترسی

نه خوب نظرایه تو آخر بود داشتم اونایه دیگه میخوندماز چی باید بترسم؟؟؟

مبینا جوووووون 1391/11/18 ساعت 07:35 ب.ظ

اگه هم نمیخوای بذاری اصلا مهم نیست.
هرکار دوست داری بکن.
من الان دیوانه ام نمی فهمم چی میگم

معلومه

زهراجوون 1391/11/18 ساعت 08:46 ب.ظ

واقعا که.....

واقعا که نداره

نادیا 1391/11/27 ساعت 03:35 ب.ظ

این ها همش بخصوص اون کانگورو درمورد یک نفر صدق میکنه که فکر کنم سحر و مریم موسوی فهمیدند.
در کلاسه منه

وای به حالت اگه منظورت مبینا باشه

پریا 1391/12/08 ساعت 04:27 ب.ظ

در مورد من صدق نمی کرد غیر از کانگرو , بیشتر افراد دور بر من فکر می کنند من از پسر ها هم پسر ترم...
شاید واقعا درست باشه...

منم همین فکر رو میکنم

خجالت داره ما همه دختریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no problem

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد