☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

چندتا جمله

به غضنفر میگن برو جلوی ماشین ییین چراغ راهنما کار میکنه ؟ غضنفر میره جلوی ماشین میگه :آره ، نه ، آره ، نه ، آره ، نه ، آره ، نه یک روز غضنفر خواب میبینه بزرگترین نون بربری دنیا را خورده صبح که بلند میشه میبینه لاحافش نیس
یک سال، یک ماه از محرم گذشته بوده ولی هنوز تو شهر صدای سینه زنی میومده. مردم میرن پی ماجرا، میبینن دسته غضنفرها تو کوچه بن بست گیر کرده
عاشق بارونی ولی وقتی بارون میاد چتر رو سرت می گیری میگی عاشق برفی ولی از یه گوله برف می ترسی میگی عاشق پرنده ای ولی اونو تو قفس زندونی می کنی انتظار داری نترسم وقتی میگی عاشقتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه روز یه پسره میره تو مغازه و میگه: آقا کارتی دارین که روش نوشته باشه ?تو تنها عشق من هستی? ؟ فروشنده هم میگه : بله آقاهه : لطفا 16 تا ازش بدین 
وقتی با انگشت به طرف کسی اشاره می کنی تا مسخره اش بکنی بدون سه تا از انگشت هات به طرف خودت
عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم غرق شد .
غضنفر میره بانک وام بگیره ضامن نداشته منفجر میشه 
زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه
کاش میشد اشک را تهدید کرد مدت لبخند را تمدید کرد کاش میشد در میان لحظه ها لحظه ی د یدار را نزدیک کرد. 
خانومها با گوشهایشان عاشق می شوند و مردها با چشم هایشان. (شکسپیر)
یک شمع می تواند هزاران شمع را روشن کند، بدون آن که چیزی از دست بدهد، مانند شادی که هیچ گاه با تقسیم کردن کم نمی شود.

اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار جیگرتو بخورم که . . آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم 
سه جمله ی زیبا : 1) اگر اولش به فکر آخرش نباشی آخرش به فکر اولش می افتی . 2) لذتی که در فراغ هست در وصال نیست چون در فراغ شوق وصال هست و در وصال بیم فراغ . 3) آغاز کسی باش که پایان تو باشد 
بنی آدم اعضا یکدیگرند که مثل سگ بهم می پرند چو عضوی بدرد آورد روزگار که پنچر شود چرخ آموزگار تو کز محنت دیگران بی غمی گمونم پسر عمه شلغمی 
اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری 
آرنولد میره آبادان، همون شب اول آبادانیه تو خیابون بهش گیر میده که: ولک تورو جون بوات.. تو رو جون ننت، فردا ما رو تو خیابون دیدی بهم سلام کن! خلاصه اونقدر التماس میکنه، تا آخر آرنولد قبول میکنه. فرداش آبادانیه داشته با دو سه تا از رفیقاش تو خیابون چرخ میزده، یهو ارنولد میاد میگه: سلام عبود! آبادانیه میگه: اَاهه ... باز این سیریش اومد!  

انسان با ۳ بوسه تکمیل می شود : ۱. بوسه مادر: که با آن پا به عرصه خاکی میگذارد ... ۲ . بوسه عشق: که یک عمر با آن زندگی می کند... ۳. بوسه خاک: که با آن پا به عرصه ابدیت می گذارد ... 
خاکستر قلیونتم،می سوزم تا بسازمت!!!
بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرقی که یادت میره یه نفر منتظرته تا . . . . . . . . از دستشویی بیای بیرون 
یکی داشته غضنفر رو میزده و هی داد میزده می کشمت اکبر می کشمت اکبر. یکی میاد میگه چرا میزنیش؟ غضنفر که داشته کتک میخورده میگه ولش کن بابا بذار بزنه من که اکبر نیستمدیروز در دادگاه دلم، مغز من قاضی بود، متهم قلبم بود، جرم من عشقم بود، عشق من یاد تو بود، (آیا) حق من اعدام بود؟؟؟ 
عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز زمزمه از عاشقی با سوز و ساز عشق یعنی چشم خیس مست او زیر باران دست تو در دست او عشق یعنی ماتهب از یک نگاه غرق در گل بوسه تا وقت پگاه عشق یعنی عطر خجلت ....شور عشق گرمی دست تو در آغوش عشق یعنی "بی تو هرگز ...پس بمان تا سحر از عاشقی با او بخوان عشق یعنی هر چه داری نیم کن از برایش قلب خود تقدیم کن 
بابا کجایی؟ نیستی؟ تو پیستی؟ توریستی ؟ خدایی نکرده مریض که نیستی؟ راستی با این که یاد ما نیستی; ولی اول لیستی; یعنی بیست بیستی 
پسر نگاهی به دختر کرد و گفت حالا که کنار ساحل هستیم بیا یه آرزوی قشنگ بکنیم دختر با بی میلی قبول کرد پسر چشماشو بست و گفت کاشکی تا آخر دنیا عاشق هم بمونیم ... بعد به دختر گفت حالا تو آرزوتو بگو دختر چشماشو بست و خیلی بی تفاوت گفت کاشکی همین الان دنیا تموم بشه ... وقتی چشماشو باز کرد پسر رو ندید فقط چند تا حباب رو آب دید 
فلانی با زنش دعواش میشه و بدبخت خانم رو یک کتک مفصل میزنه. فردا از شهربانی میان، به جرم خسارت به اموال عمومی میندازنش زندان!!  

اگر مردی در ماشین را برای همسرش باز میکنه 1- ماشین جدید است 2- همسر جدید است 3-آن زن همسرش نیست 
غضنفر میره خواستگاری، مادر- پدر دختره بهش جواب رد میدن، میگن دختر ما داره درس میخونه. غضنفر میگه: ایشکال نداره، من میرم دو ساعت دیگه برمیگردم
به آبادانیه میگن : جمعیت آبادان چقدره .. میگه : با دهاتهای اطرافش 70 میلیون نفر ( توضیح : همه ایرانو دهات حساب کرده ...) 
غضنفر به البرادعی رئیس اژانس انرژی هسته ای میگه:تو واقعا دکتر هستی؟ اونم با افتخار می گه:بله من دکتر هستم.
غضنفر
 میگه:خوب بدبخت پس چرا تو اژانس کار میکنی؟ 

- چرا مغز مردها گرونتر از مغز زنهاست؟- آخه زنها از مغزشون تا به حال استفاده کرده اند! 

- ببین خانوم, تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پونزده هزار کلمه برای صحبت کردن استفاده میکنند, ولی زنها از سی هزار کلمه. دیدی ثابت شد شما زنها بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟- هیچ هم همچین چیزی نیست. فوقش ثابت شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره!- … ببخشید چی گفتی؟ 

بهترین انتقام از زنی که شوهرتون رو از چنگتون در آورده چیه؟بذارین شوهرتون مال اون بمونه! 
- بهترین مدرک دروغ بودن قصه ها چیه؟- شاهزاده افسانه ای همیشه خوش تیپ و باهوش و پولدار و مجرده! 
یه مرد متاهل تنهایی میره مسافرت. وقتی برمیگرده زنش میپرسه:- خوش گذشت؟- عالی بود! خیلی کیف کردم!- خوب حالا چقدر خرجت شد؟- ده هزار دلار! 
خوب معلومه که حسابی دعواشون میشه. خانمه میگه حالا که اینجور شد من هم تنها میرم مسافرت. وقتی برمیگرده شوهره میپرسه:
- خوش گذشت؟- عالی بود! خیلی کیف کردم!- خوب حالا چقدر خرجت شد؟- ده دلار!- مگه میشه؟- چرا نمیشه؟ شب اول ده دلار دادم یه نوشیدنی دم بار خوردم, بعد با یه احمقی مثل تو آشنا شدم! 

داشتم فکر میکردم چگونه شد؟
من عاشق تو شدم یا تو عاشق من؟
.
.
.
هر چه فکر کردم چیزی به خاطرم نیامد.
هیچ کدام عاشق نبودیم!!!

نظرات 19 + ارسال نظر
زهراجوون 1391/11/20 ساعت 10:59 ق.ظ

انسجام متنت منو کشته!!!!!!!





فکرکنم یه مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار عشقولانه عاطفی جمع شده بود

خوب چیکار کنم خوصله ندارم الان مرتبش کنم
دقیقا !!دو ساعت داشتم فک می کردم اسمشو چی بذارم

بینا 1391/11/20 ساعت 05:41 ب.ظ http://lakininja.blogsky.com

سلام
به وبام سرنمیزنی؟!!؟
این وب جدیدمه لطفاسربزن؟
به بچه ها سلام برسون

سلام بیتا جوون خوبی؟؟؟دیدم چند وقته نمیآی گفتم حتما دیگه نیستی

فرشته 1391/11/20 ساعت 06:28 ب.ظ

عاشق شدی؟؟

تو دیگه از کجا میدونی؟؟!!!!!!!!

فرشته 1391/11/20 ساعت 06:29 ب.ظ

قالبت حرف نداره فقط عنوان وبلاگت خیلی داغونه

کجاش داغونه؟؟؟؟

مبینا جوووووون 1391/11/20 ساعت 09:18 ب.ظ

خیلییییی خوب بودن ولی بهتر بود مرتبشون میکردی. تا میرفتیم توحس عاطفی یهو یه جک ضد حال میزد.

خوب همینش خویه دیگه

مبینا جوووووون 1391/11/20 ساعت 09:33 ب.ظ

یه روز یه پسر انگلیسی میاد با طعنه به یک پسر ایرانی میگه:

چرا خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون کنن؟؟

یعنی مردای ایرانی اینقدر شهوت پرستن که نمیتونن خودشون رو کنترل کنن؟؟

پسره لبخندی میزنه و میگه: ملکه انگلستان میتونه با هر مردی
دست بده؟ و هر مردی ملکه انگلستانو لمس کنه؟!

پسره انگلیسی با عصبانیت میگه: ... .

نه!مگه فرد عادیه؟!! فقط افراد خاصی میتون با ایشون در رابطه باشن!!!
پسر میگه: خانومای ما همه ملکه هستن!!!
♥♥♥به افتخار همه دخترای ایروونی♥♥♥

ولی کاشکی هممون لیاقت ملکه بودنو داشته باشیم

مبینا جوووووون 1391/11/20 ساعت 10:46 ب.ظ

برو تو فیسبوک ادت کردم .
دیدی بالاخره یافتمت؟

بله

سحرناز 1391/11/20 ساعت 10:57 ب.ظ

اولا :مرسی خیلی جالب بود...
دوما:چرا بیش من نمیای ناراحت میشم ها هر چی سر میزنم یه نظر هم ازت نیست...[ناراحت]
دیگه دوستت ندارم...[قهر]
(وجدان سحرناز: دروغ میگه تو بیا دو سه تا نظر چاق بذار سریع آشتی میکنه دیگه به این راحتی ها هم که یکی از دلش نمیره اونم تو...)[شوخی]

باور کن من خیلی اومدم ولی وبت باز نمی شد

نادیا جونت 1391/11/21 ساعت 10:41 ق.ظ

با این که خیلی ازت بدم می آد ولی بد نبود

من موندم تو چرا اینقدر از من بدت می آد؟؟؟

مبینا جوووووون 1391/11/21 ساعت 07:34 ب.ظ

مونا خانوم زود باش معذرت خواهی کن.
وگرنه حالتو میگیرم ها.

من هنوز نفهمیدم برا چی باید معذرت خواهی کنم

فاطمه باحاله 1391/11/22 ساعت 08:29 ق.ظ

قشنگ و تکراری بود

مرسی

فرشته 1391/11/22 ساعت 09:08 ب.ظ

واقعاچراااا؟؟؟

chi chera?

نادیا 1391/11/23 ساعت 12:12 ب.ظ

چرا قبلی رو تایید نکردی نکنه ترسید ی؟

fek konam bayad einak bekhri vaghan nadidi?
az ki o hera bayad betarsam

سحرناز 1391/11/23 ساعت 06:23 ب.ظ

تو خجالت نمی کشی...؟
با هزار امید و آرزو میام تو وبت میبینم حاج خانم آپ نکرده...
اااااوووووووووو
پیش منم بیا...
راستی یه خبر خوب اینکه کی بردم (پ) دار شد...

مامانم گفتع باید درس بخونم
باور کنم نمیتونم وبتو باز کنم

مبینا جوووووون 1391/11/23 ساعت 09:11 ب.ظ

مونا منو ببخش که خیلی اذیتت کردم.
واقعا من قصد بدی نداشتم عزیزم.

تو که منو اذیتم نکردی؟؟؟

مبینا جوووووون 1391/11/23 ساعت 10:26 ب.ظ

برو الان تو فیسبوک.
لطفا مونا.

ok

زهراجوون 1391/11/23 ساعت 11:00 ب.ظ

برو تو فیس بوک منو اد کن

مگه تو عضوی؟؟؟!!1

بیتا 1391/11/26 ساعت 07:33 ب.ظ

ازاین فکرا نکن عزیزم!
اومدی وبام نظر یادت نرهوگرنه..........

باشه حتما می ام

نادیا جونت 1391/12/02 ساعت 04:23 ب.ظ

قشنگ بود

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد