☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

بین این 2 سوال کدومو انتخاب میکنید ؟؟؟؟؟؟

دوستان عزیز این سوالات تماما تست روانشناسی هستند پس سعی کنید جواب مورد نظر خودتونو انتخاب کنید 


بین این 2 سوال کدومو انتخاب میکنید ؟؟

1- دوست دارم چون بهت نیاز دارم 

2- بهت نیاز دارم چون دوست دارم 


کدومشون ؟؟؟ چرا ؟؟؟

نظرات 17 + ارسال نظر
مبینا جوووووون 1391/11/26 ساعت 07:46 ب.ظ

۲. چون من شخصا اول عاشق می شم و بعد به اون شخص نیاز بیدا می کنم.
تو چی؟

منم همین طور گلم

مبینا جوووووون 1391/11/26 ساعت 07:55 ب.ظ

شعر به مناسبت ولنتاین

دهد مجنون به لیلا خرس با قلب
شباهت دارد آیا خرس با قلب؟
دوباره آمد ایام ولنتاین
جهان تسخیر شد با خرس‌باقلب
برای فتح قلب ماه‌سیما
خریده جعفر آقا! خرس با قلب
خریده خرس گنده، خرس گنده(!)
جوان حس کرده خود را خرس با قلب
فلانی محض اجرای عدالت
خریده سی-چهل تا خرس با قلب
نکن تردید مادر داده حتما
که دیدی دست بابا خرس با قلب
نگین داده به اشکان قلب با خرس
حسن داده به شیما خرس با قلب
شده بره‌کشون گشت ارشاد
شده پر توی ون‌ها خرس با قلب
ندارد راه گویا عشق در سنگ
ندارد میل گویا خرس با قلب
«شتر در خواب بیند پنبه‌دانه»
و انسان توی رویا خرس با قلب
«کبوتر با کبوتر باز با باز»
کوالا با کوالا خرس با قلب
کند تسهیل در سطح روابط
ببین دست اوباما خرس با قلب
اصولا در زمان انتخابات
برای کسب آرا خرس با قلب…!
عجب بحثی‌است این بحث ولنتاین
بگو تا صبح فردا خرس با قلب
چه صحبتها که کردیم و نکردیم
نشد حل این معما: خرس با قلب؟
***
(مهدی استاد احمد)

سحرناز 1391/11/26 ساعت 10:12 ب.ظ

خوب میدونی هرکدومشون در مورد یه سری خاص از آدمها صدق می کنه...

خوب تو باید نسبت به خودت بسنجی

فاطمه باحاله 1391/11/27 ساعت 09:03 ق.ظ

دومی.
چون اولی داره میگه که اگه بهت نیاز نداشتم ُدوست نداشتم و بهتره بری بمیری!
ولی دومی میگه که دوست دارم و در واقع معنی دوست داشتن رو می رسونه. و برای تمام دوستا از جمله بهترین دوستای آدم صدق میکنه.
البته این نظر منه !

ما که جز اون بهترین دوستات نیستیم

هیچ کدوم . مونا خانم خیلی وقته نیومدی پیشم . یا میای ۵ - ۶ تا نظر خوب میذاری یا ....

اینم نظریه!!!
باور کن من کامپیونرم چند وقته کلا با blogfaمشکل داره هیچ وبی که با بلاگ فا باشه رو نمیتونم بازکنم

زهراجوون 1391/11/28 ساعت 03:07 ب.ظ

اول باید فرق بین سوال و جمله رو بفهمی بعد چنین سوونی بدی!!
حالا در هر صورت دومی

حالا شما به بزرگیه خودتون ببخشید

فاطمه باحاله 1391/11/28 ساعت 03:44 ب.ظ

کی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟
شما جزو بهترین دوستام هستین مونا خانوم.باورم نشد همچین فکری کردی.واقعا که!
نکنه دوس داری نباشی ها؟
همین الان میگم
؛:بهت نیاز دارم چون دوست دارم ؛:

یکی اورژانس خبر کنه بیاد منو ببره غش کردم!!!

روناس 1391/11/28 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام...ممنون

mahtab 1391/11/29 ساعت 01:22 ب.ظ

من با سحرناز موافقم خودت خوب فکر کن خاییش بعضی ها فقط بخاطر نیازه

نکنه ماله منم به خاطر نیازه!! زود باش اعتراف کن

فاطمه باحاله 1391/12/01 ساعت 03:17 ب.ظ

اورژانس اومد.
بیبو بیبو بیبو

من که الان تموم کردم باید زنگ بزنی ماشین حمل میت!!!!!
من فک کنم فردا باید فیلض بخش خودمو بستری کنم با گند امروزم

نادیا جونت 1391/12/02 ساعت 04:15 ب.ظ

بهت نیاز دارم چون دوست دارم که این درمورد خیلیا به خصوص یک نفر خیلی صدق میکنه

نادیا جونت 1391/12/02 ساعت 04:19 ب.ظ

البته اولی هم صدق میکنه برای بعضیا .
چه طوری بهترین دوست فاطمه

منظوووووورررررررر؟؟؟!!

هستی 1391/12/26 ساعت 05:12 ب.ظ

2 . چون وقتی کسی رو دوس داشته باشی بهش نیاز داری. ولی عاشق باشی نمی تونی دوریشو تحمل کنی

سایه(shadow) 1391/12/28 ساعت 10:49 ب.ظ

بعدوقتی شدمبعدش میشم محتاج ودوباره میشم

mahtab 1392/01/08 ساعت 10:48 ق.ظ

حالا چون تویی میگم بخاطر نیاز نیس

ehsan 1392/02/05 ساعت 04:51 ب.ظ http://eyebrine.ir

2

با اجازه لینگ کردم شمام بلینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد