☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

اسمتونو بنویسید ببینید چی در میاد ؟

اسمتونو بنویسید ببینید چی در میاد ؟
A: نعمت خدا
B: عشقِ همه
C: معصوم
D: با استعداد
E: خوب اما شکننده
F: احساسی برای دیگران
G: منطقی
H: آرام
I: مودب
J: لذت بردنی از زندگی
K: قابل عاشق شدن
L: با مزه
M: عالی
N: مغرور
O: ورزشکار
P: خنده رو
Q: باحال
R: غیرقابل پیش بینی
s; با احساس
T: خالص و حقیقی
U: سودمند و باهوش
V: عصبانی
W: بیخیال
X: نابغه
Y: لذت بردنی
Z: خوش مشرب

نظرات 30 + ارسال نظر

خیلی خوب بود از اسمم خوشم اومد.

خیلی خوبه که آدم از اسمش خوشش بیاد...

مبینا جوووووون 1391/12/02 ساعت 08:27 ب.ظ

الان دقیقا باید چی کار کنیم؟

هیچی شما میتونی همین طور نگاه کنی فقط...

لذت بردنی عالی نعمت خدا غیر قابل پیش بینی . هستم دیگه !

oh my God

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:20 ق.ظ

خیلییییییی مسخره ای؟
از فدیم گفتن برسیدن عیب نیست ندانستن عیب است.

بله بله صد درصد

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:25 ق.ظ

ولی خداییش مال من فقط چنتاش درسته.
مثلا من اصلا مغرور نیستم.

منو ببخش.......
که این مطلب اشتباهو گذاشتم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:27 ق.ظ

برو توfbکار واجب دارم.

به هیچ عنوان امکان پذیر نیست الان در وضعیت قرمزم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:30 ق.ظ

مگه الان کسی هم تو خونتون بیدار هست؟!!!!!!!!!!

پ ن پ همه خوابن منم مثه تو چشم سفیدم وقتی همه خوابن بیام تو اینترنت

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:35 ق.ظ

اصن به تو چه که من کی میام تو اینترنت.
تازه من داشتم کارای زبانمو میکردم گفتم برم تو اینترنت.

بله اینم حرفیه

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:39 ق.ظ

امشب بدترین شب عمرم بود.

چرااااا؟؟؟؟!!!!!!!؟

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:41 ق.ظ

چون فقط داشتم گریه میکردم.

آخی،الهی بمیرم برات
بدبختی اینه که نمیتونم بهت زنگ بزنم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:52 ق.ظ

اینقدر عذاب کشیدم چون هیچکس خونشون نبود. به تو هم نمیتونستم زنگ بزنم.

نازی اگه فردا تونستم حتما بهت زنگ می زنم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 01:59 ق.ظ

خدا خیرت بده ایشاالله.
امشب فقط داشتم اهنگای غمگین گوش میدادم.
دیوانه شده بودم.

منم همین طور این آهنگ منو ببخش افتاده تو دهمنم...
اگه کاری نداری من برم شام کوفت کنم!!ساعت 2 شب میخوام شام بخورم!!!1

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:06 ق.ظ

منم. همین اهنگ فک کنم۱۵۰ بار گوش دادم.
الانم دارم اهنگ نمیدونم احسان خواجه امیری رو گوش میدم.
فک کنم اینم۲۰۰ بار گوش دادم.
شما موفق باشین.ساعت۲ شب میخواین شام بخورین؟!!!!!!!!
اگه اشتباه نکنک از ماه رمضان گذشته.!!!!!

موفقیم میه چیه؟؟؟
برو بگیر بخواب بچه جان دیگه

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:17 ق.ظ

اولا من الان عمرا بتونم بخوابم.
ثانیا فک کنم من باید اهمگ منو ببخش رو زیاد گوش بدم نه تو.
ت. که یگه بهش نیازی نداری

به نکات کاملا خوبی اشاره کردی

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:22 ق.ظ

موناااااااااااااااااااااااااااااا من خیلی بدبختم از اول شب فقط به شنبه فک میکنم.

من که از چهارشنبه دارم به شنبه فک میکنم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:27 ق.ظ

من که خداحافظیامو با خانوادم کردم.
بدبختا همین طوری مونده بودن من چی می گم.
فک کنم با خودشون گفتن مبینا دیوانه شده

از طرف من بهشون بگو شک نکن،مطمئن باشن که دیوانه شدی

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:30 ق.ظ

چه قدر تو بیشعورییییییییییییییییی.
تو هم کم کم باید خداحافظیاتو بکنی.

چرااااااااااااااااااا؟؟؟

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:33 ق.ظ

خوب خودتو به خریت میزنی مونا حون.

آخه واقعا نمیدوونم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:36 ق.ظ

مونا الان میخوام خفت کنم.
من ظهر به تو چی گفتم بعد تو برا چی به من گفتی که چه کار بدی کردم.

اها
خوب برا چی باید خدافظیی کنم؟؟
ببین من الان دیگه باید بخوابم دارم مییمرم از خواب فردا یه جوری بهت میزنگم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:40 ق.ظ

باشه بابا.
ولی من موندم تو چه جوری مدرسه نمونه قبول شدی واقعا.
شب بخیر. ایشاالله نتونی خوب بخوابی.

خیلی نامردی که ارزو میکنی خوب نخوابم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 02:44 ق.ظ

چون من نمیتونم بخوابم بس تو هم نباید خوب بخوابی.

عجب نامردی هستی ها!!!

[ بدون نام ] 1391/12/04 ساعت 02:59 ق.ظ

باشه بابا گریه نکن.
ایشاالله خوب بخوابی خوابM رو هم ببینی.خوب شد؟؟؟؟؟
اون Mدیگه رو میگم

حالا دیگه ضایع بازی در نیار

فاطمه باحاله 1391/12/04 ساعت 08:41 ق.ظ

احساسی برای دیگران
نعمت خدا
خالص و حقیقی
خوب اما شکننده
عالی
آرام
کیف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن دعواهاتون رو با سرکار عالیه بانو مبینا تو مدرسهههههه بکنین

بله فاطمه جووووووووووووووون کیف کردم خوب هم کیف کردم
.
.
.
چشم قربان امر دیگه ای نیست؟؟؟
شما که دوست داشتی ما دعوا هامونو اینجا بکنیم

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 04:06 ب.ظ

باز فاطمه خانوم به ما گیر دادن.
مگه شما از دست من عصبانی نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگن که به خون من تشنه ای فاطمه خانوم.!!!!!

هووووووووووووووی دختر عمویه من به خونه هیچکی تشنه نیست

مبینا جوووووون 1391/12/04 ساعت 10:22 ب.ظ

تو نمیخواد از دختر عموت دفاع کنی .

من دفاع نکنم کی دفاع کنه؟؟

فاطمه باحاله 1391/12/05 ساعت 03:36 ب.ظ

به خونه کسی تشنه نیستم ولی عصبانیم.
الانم نظرم عوض شد.نمیخ.ام بفهمم تو کله شما 2تا خل چی میگذره.

خل خودتی خوب دلت میآد با من این کارو بکنی؟؟

فاطمه باحاله 1391/12/09 ساعت 04:01 ب.ظ

مگه من چی کار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داری میری رو اعصاب ها!
خودت گفتی مثل بقیه باهات رفتار کنم اینجانب هم گفت چشم.

خیله خوب بابا نمیتونم از پس اون زبونه درازت بر بیام

نادیا جونت 1391/12/23 ساعت 04:14 ب.ظ

مغرور
نعمت خدا
با استعداد
مودب
از همشون خیلی خوشم اومد.

همشون به خصوص اولیش خیلی بهت میاد

سایه(shadow) 1391/12/28 ساعت 10:44 ب.ظ

من قابل عاشق شدنم

Arsham 1392/05/05 ساعت 12:50 ب.ظ

بذار من بگم آ=آرزومند به دلبسته کردن تو به خودم .ر=رستگاری اگه باتو باشم عزیزم.ش=شاهد همه بی هایت هم شوم از تو دل نمیکنم. آ=آسمنم با خورشید تو زینت داده شده. م=مهر تو مرا به اوج لذت می رساند و کوچکترین لبخندت مرا ذره ذره آب میکند... به چه زبانی بگویم که باز هم عاشقت می مانم؟

نه رو که نی سنگ پای قزوینه...
ما اینجا از این حرفا نداریم بعله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد