☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!



ملت تو ایمیل های عاشقانه؛
به درجاتی رسیدن که ابو سعید ابالخیر تو عرفان نرسیده بود

جام جم اذان لس آنجلس پخش میکرد،
بابا بزرگم خونه مون بود،پرسید: اذانه اهوازه؟
گفتم نه بابا! لس آنجلسه!
میگه :همین دیگه! اگه شعور داشتی با اذان شوخی نمیکردی ..!


به بابا میگم میخوام برم سمت گیاهخواری، نظرت چیه؟!
بابام: آفرین، خیلی هم خوبه، مگه تو چیت از بـُـز کمتره؟!!

والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی!میگفت: شما… مام میگفتیم: ما؟میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین!مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر!آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..!یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم ما..! 


دوست عزیز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را برای مخاطب خود متصور شوید ! 
مچکرم …! 


ایرانسل اس ام اس داده مشترک گرامی ۵۰۰کیلوبایت هدیه ما به شما استفاده اینترنت رایگان ! 
مدت اعتبار ۳۰ روز !!!! 
یا ما خیلی اوسگولیم ! 
یا اونا خیلی اوسگلن ! 
یا میخواستن شوخی کنن ! 
یا نمیفهمن ۵۰۰ کیلوبایت ینی چی ! 
یا نمیفهمن اینترنت ینی چی ! 

بعضی وقتا شنیدن یه 
” بگو ببینم چه مرگته ” 
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای 
“عزیزم چی شده” 
بیشتر میچسبه….! 

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو! 


دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست 
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !! 


من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟ 
یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه! 


فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه “عِـه رفت رو پیغامگیرشون” و سریعاً تلفن رو قطع کنه !! 


بعضی آهنگها هستن که گوش میدی میگی 
“من کی زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟ 



یه زمانی بهمون میگفتن “یه دقیقه از اون اینترنت لامصب بیا بیرون میخوام تلفن کنم” !! 



سلامتیه پـــــت و مــــت 
چون نه هیچی تو مغزشون بود،نه هیچی تو دلشون! 



راستی 
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “نخ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟! 




از من به شما نصیحت: 
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه 
بیشتر از همه تنهاست 
اون رو تنها نذارید 
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره … 



یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم! 
مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟ 
گفت: فیروز آباد فارس! 



بعضی ها شانس درِخونشونو نمیزنه 
لامصب درست میزنه وسطِ پیشونیشون ! 



یکی از کارهایی که به من اعتماد به نفس میده اینه که پسووردم رو بســـــیار سریع وارد کنم….. و درست باشـــه 



یه قانونی هست که میگه : 
همیشه یه آهنگ توی پِلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی 
اما هیچ وقت پاکش نمی کنی! 





یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن… 
امتحان کنین جواب میده 



وضعِ نت یه جوری شده که ، 
هفت هشت تا تب باز می کنی، 
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون 
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..! 
والاااااا …. 



کلا هروقت عجله داشتی باشی به چراغ های قرمز میخوری 
ولی اگه بخوای یه اس ام اس رو تا آخر بنویسی، همه چراغا سبز میشه !! 



یکی از کرمهای که علاقه دارم بریزم اینه که واسه یه فیلم زیرنویس فارسی بدم بیرون، بعد اول فیلم بنویسم این یارو رو میبینی؟ آخر فیلم میمیره! 


وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه ! 



مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..! 
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده … 
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !! 




باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی : 
وظیفم نبود، لطف کردم !! 



خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست 


نظرات 11 + ارسال نظر
فرشته 1391/12/05 ساعت 10:33 ب.ظ

هالوژن

???!!!!!!!!!

مبینا جوووووون 1391/12/05 ساعت 10:37 ب.ظ

خیلبییییییییییییییییییییییییییییییی باحال و زیبا بودن.
ممنون عزیزم

مرسی گلم

زهراجوون 1391/12/05 ساعت 11:37 ب.ظ

 عکس هاهست؟ یا مربع ؟

این پست نه عکس داره نه مربع

فرشته 1391/12/06 ساعت 03:00 ب.ظ

نفهمیدی؟

نچ

فرشته 1391/12/06 ساعت 03:05 ب.ظ

محض اطلاع هالوژن یعنی نمک زا

خوب اونو که میدونم یعنی اگه ندونم آقای پالیزکاران کلمو می کنه ولی ربطشو نفهمیده بودم که الان آندر استند شدم

فاطمه باحاله 1391/12/07 ساعت 03:31 ب.ظ

پستت خیلی طولانی بود
حوصلم نکرد بخونم

تو چیو حوصله میکنی بخونی؟؟!!

فاطمه باحاله 1391/12/09 ساعت 04:04 ب.ظ

درسو حوصله می کنم تا تهش بخونم اونم ۲ُ۳ باره!!!!

اینقدر که خرخونی دیگه

زهراجوون 1391/12/09 ساعت 11:11 ب.ظ

برنامش رو ازapple store دانلود کردم

برنامه چیو؟؟؟!؟☺

زهراجوون 1391/12/11 ساعت 11:59 ق.ظ

همین شکلک ها خیلی خوشکل ولی حیف وقتی میفرستم نمیاد

اونا که نرم افزار نمیخواد☺

زهراجوون 1391/12/12 ساعت 11:24 ب.ظ

اینا مدل جدید دیگه اشنایی نداری!!

بله بله100%

نادیا جونت 1391/12/23 ساعت 04:00 ب.ظ

مونا خیلی جالب بود.

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد