☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

با دیدن این عکس و پاسخ دادن به راحتی شخصیت خود را مشخص کنید

[تصویر: shakhsiyat.jpg]



تابلویی که در عکس می‌بینید جاده‌ای را نشان می‌دهد که به یک خانه منتهی می‌گردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟
- یک درخت
- یک آبگیر (برکه)
- آدمها
- یک تکه ابر
- یک ماشین
.
.
.
.
.
.
درخت:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید رشد معنوی خودتان است.
یک آبگیر برکه:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید داشتن یک رویا است.
آدم ها:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید رابطه داشتن با افراد دیگرست.
یک تکه ابر:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید دوستتان است.
یک ماشین:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید پول است

نظرات 9 + ارسال نظر
مبینا جوووووون 1391/12/23 ساعت 06:00 ب.ظ

خیلی جالب بود.
من گفتم آدمهاُ تو چی گفتی؟

بله بله خیلی بهت میاد رابطه داشتن با دیگران:
من درخت رو گفتم

جالب بود ایولا

فرشته 1391/12/24 ساعت 08:19 ق.ظ

من گفتم ماشین

اینقدر که به مادیات اهمیت میدی

مبینا جوووووون 1391/12/27 ساعت 10:12 ب.ظ

بابا رشد معنوی!!!!!!!

ey baba khejalat nade

مبینا جوووووون 1391/12/28 ساعت 06:16 ق.ظ

مونا جون دوست داری چه جوری بزنم تو دهنت؟
بشت دست یا رو دست؟

har joor fateme joooooooon bekhan

سایه(shadow) 1391/12/28 ساعت 10:25 ب.ظ

خیلی وب قشنگیه من گفتم ابر

merc azizam

سحرناز 1391/12/29 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

خیلی جالب بود مرسی من آدمها رو انتخاب کرده بودم...
راستی چرا چند وقته کم پیدایی...؟؟؟!!!

دارم درس میخونم

Atieh 1391/12/29 ساعت 11:51 ب.ظ

یعنی من خاک بر سر این تستم ها!!!!!!!!!!
البته منم مثل خودت به معنویات خیلی علاقه دارم!!!!!!
پس لطف کن جند تا درخت اضافه کن

چشم

mahtab 1392/01/08 ساعت 10:22 ق.ظ

انتخاب من درخت بودرکد دیشتگ ریکد دیشتگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد