☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

عکس نوشته های بامزه و خنده دار!

دارم میرم ایران ^-^



بابا آخه کی مجبورت کرده انگلیسی هم بنویسی !؟



اون سگه منه !



چه مدلی دوسم داری !؟



بدبخت اون بالایی !



فکرشو بکن خیلی باحال میشه



پستامینوفن ! هر ۸ ساعت یک عدد



فرار مغز ها



این منم ، وقتی بابام نمیذاره از خونه برم بیرون




شرح در عکس !




واقعیت !



واقعا



خطای دید جالب !



یه وقت فکر نکین فیله ها !



هر خونه ای باید یدونه از اینا توش باشه !



قاب برازنده گوشی های اپل !



بچه بنده خدا ببینین به چی راضیه !



دچاربحران هویت شده بدبخت !



حقیقتش دیروز یه چایی با دوستم زدیم در بدن
شمام بفرمائید چایی !



در پی انتشار عینک گوگل ، اپل هم در اقدامی بی نظیر
عینک اپل را روانه بازار کرد !



آخرین مدل لپ تاپ دل !



گاو واش!



بخشنده بودن بیشتر از آنکه توانایی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ طلب میکند



بدبخت از امروز میره تو رژیم !



تفاوت رویا تا واقعیت



وقتی ابرو از صورت حذف بشه !



خدا هم تو خلقتشون مونده !



نههههه



حالا قرش بده ، فرش بده !



نوشابه خانواده ، به همراه نوشابه خاندان !



وسط جاده مونده بود ، گذاشتمش کنار
این دیگه عکس گرفتن داره آخه !؟



الهیییی !
اولی از راست چه زل زده به افق !



وقتی به اسبم فیش حقوقیمو نشون دادم



خطای دید جالب



دقت کنید !



اینجاست که میگن گندش بالا میاد



عزیزم ، این ره که میروی به … است !

  
نظرات 14 + ارسال نظر
مبینا جوووووون 1392/01/04 ساعت 12:06 ق.ظ

چنتاش خیلی حال به هم زن بود.
ولی در کل خیلییییی جالب بود.

مزسی

مبینا جوووووون 1392/01/04 ساعت 12:11 ق.ظ

بیا تو fb

مبینا جوووووون 1392/01/04 ساعت 12:20 ق.ظ

ببخشید مونا من یکم با اینترنتم مشکل بیدا کردم.
سرعت اینترنتم الان افتضاحه.
نری ها

مجبورم

وبلاگت خیلی جالبه ممنونم خیلی خندیدیم

خواهش میکنم

پریا 1392/01/05 ساعت 12:26 ب.ظ http://lifemean.blogfa.com

خیلی باحال بود حالیدم... ولی اشکی اون حال بهم زن هاشو برمیداشتی بعدشم تو با تیلر لاتنر چی کر داری ؟

با چییییییییییییی؟؟؟؟

سحرناز 1392/01/05 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام تو چه جوری تصاویری که برات میل شده میذاری من هر کار میکنم نمیشه برام بنویس باشه...(میلش کن)
مرسی

ممنون خیلی خیلی جالب بود

خواهش میکنم

فرشته 1392/01/06 ساعت 08:14 ب.ظ

بسی خندیدیم

بعد از 12ساعت خرخونی لازم بود بخندی

mahtab 1392/01/08 ساعت 10:20 ق.ظ

یعنی هر چی تو ایمیلات اومده بود یکراس وارد کردی اینجاراستی فاطمه کجاست؟داره درس میخونه؟؟؟؟

آره دیگه دختره خرخون

مبینا جوووووون 1392/01/09 ساعت 05:58 ب.ظ

با فاطمه جونم درست صحبت کنین.
وگرنه...

meske fateme joone manam hast ha

mahtab 1392/01/10 ساعت 09:00 ق.ظ

بهتره شما به بحثتون ادامه بدین من که میرم

نادیا جونت 1392/01/11 ساعت 03:37 ب.ظ

ای بابا باز دعوا سر فاطمه شروع شد که ؟
خیلی عکس های جالبی بود .
در ضمن مونا خانم معلومه که خودمم اگه ناراحتی دیگه از هیچیه وبت تعریف نمیکنم.


مر30
خیله خوب بابا تسلیم

(...) 1392/02/17 ساعت 08:06 ب.ظ

اون خطای دیدنیست وفتوشاپه همچیزچیزی وجودنداره

آزاده 1392/04/03 ساعت 12:40 ب.ظ

براوووووووووو.........بی نهایت قشنگ بود........ععععععااااااللللللییییی بود..........مثه خودت

قابل نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد