☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

خدا کجاست؟؟؟

خدا کجاست؟؟؟
شب خواب دیدم.
خواب یک فرشته...
از او پرسیدم خدا کجاست؟
پاسخی نداد.
باز پرسیدم خدا کجاست؟
جوابی نداد.
گفتم فرشته با تو هستم ,خدا کجاست؟
فرشته سکوت اختیار کرد.
خسته شدم. سرم را پایین انداختم و رفتم.از دست فرشته ناراحت بودم.
ناگهان از خواب بیدار شدم.................
فردا شب فرشته دوباره به خوابم آمد.
گفت: تمام دیروز را دنبال بهترین جواب برای سوالت بودم.
آمده ام تا پاسخ بگویم.
توخدا را می توانی
در دستان گره خورده ی دو عاشق , درهنگام باران, زیر درخت نارون ببینی
وآنگاه می فهمی خداوند در تمام زیبایی ها حضور دارد.

نظرات 8 + ارسال نظر
مبینا جوووووون 1392/01/07 ساعت 03:18 ب.ظ

خیلیییییییییی زیبا و تاثیرگذار بود.
کاشکی رو تو هم تاثیر میذاشت.

رو خودت باید تاثیر بذاره که از یه بچه فنقلی خوردی
منظورمو میفهمی که؟؟

مبینا جوووووون 1392/01/08 ساعت 01:36 ق.ظ

کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خو مگه دروغ میگم؟؟/از یه بچه فسقلی خوردی جالا اگه بزرگ بود یه چیری...

من هفدهم شمارو باز میبینم...

بله متاسفانه

mahtab 1392/01/08 ساعت 10:08 ق.ظ

Zahra 1392/01/09 ساعت 04:20 ق.ظ


نادیا جونت 1392/01/11 ساعت 03:31 ب.ظ

خیلی تاثیر گذار بود...

مرسی

Atieh 1392/01/15 ساعت 12:30 ب.ظ

قشنگ بود
موفق باشی

گلناز 1392/01/22 ساعت 11:48 ب.ظ

وای مثل همیشه فوق العاده بوووووووووووود
ممنون

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد