☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

سفره هفت سین

دوستان عزیز لطف کنین از سفره هفت سینتون عکس بگیرین و اونو آپلودش کنین و آدرسشو برام تو نظرا بذارین  یا این که به ایمیل خودم یا این ایمیل :ninja.turtle89@yahoo.com بفرستید تا بذارم تو وبلاگم و با سفره های قشنگتون وبلاگ منم حال و هوای عید بگیره

حالا همه باهم:

تولده عید شما مبارک،تولده عیده شما مبارک


هفت سین خودمون:(همش دسترنج خودمه)



هفت سین مهتاب اینا:



هفت سین فرشته اینا:




هفت سین مبینا اینا:

نظرات 14 + ارسال نظر
مبینا جوووووون 1392/01/05 ساعت 01:40 ب.ظ

سفره هفت سین ما ماهی نداره چون همون روز اول سه تا ماهیامون مردند.
تازه سفره هفت سین ما خیلیییییییییییییی کوچولویه.چون نمی خواستیم جا بگیره.
بازم برات بفرستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله

سحرناز 1392/01/05 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

آخه چرا منو تو این کوقعیت قرار میدی...؟؟؟؟

نوه عمممممممممه مهتاب 1392/01/08 ساعت 06:18 ب.ظ

عید شما هم مبارک گوگولی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sofre haftsinet ko bache??

من که میگم مهتاب با سلیقست...
like

اصغر 1392/01/10 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.yahook.blogfa.com

ما ز هر صاحب دلی یک رسته فن آموختیم / عشق از لیلی و صبر از کوه کَن آموختیم
گریه از مرغ سحر ، خود سوزی از پروانه ها / صد سرا ویرانه شد ، تا ساختن آموختیم

وبلاگ خوبی داری

mahtab 1392/01/10 ساعت 08:57 ق.ظ

zahre mar

فاطمه باحاله 1392/01/10 ساعت 10:06 ق.ظ

من که از خیلی وقته به سلیقه مهتاب و مامانشون ایمان آوردم.
خیلی با سلیقه ان.قشنگ ترینش هم مال مهتابه

خوب اون که معلومه
چه عجب شما به اون مغزتون استراحت دادین...

اول از همه ماله خودمون قشنگه بعئشم ماله مونا اینا.

بله بله کاشکی مال فاطمه هم بود

زهرا جون 1392/01/11 ساعت 12:47 ب.ظ

من در شرایط بحرانی ام ایمیلت چک کن

تبریک میگم فاطمه خانوم بلاخره به خودتون یه استراحتی هم دادین.

فاطمه باحاله 1392/01/13 ساعت 04:29 ب.ظ

می دونستی خیلی مسخره ای؟
من به مغزم استراحت ندادم.اومدم برای این که ناراحت نشی.من میومدم و پست هات رو می دیدم اما برات نظر نمیذاشتم تا پررو نشی.
راستی امشب ساعت 23:15 ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ
بایرن مونیخ - یوونتوس دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش از شبکه سه سیما

و

14فروردین 23:15 ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید
رئال مادرید - گالاتاسرای دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش از شبکه سه سیما

بله با اخلاقیات تویه پست فطرت آشنایی دارم که نظر نمیذلری

گلناز 1392/01/20 ساعت 11:47 ب.ظ

واااااااا!!!!!!!!!
تو به هفت سین مردم چیکار داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیشششششششششششش!!!!!!!!
فضوووووووووووووووووول!!!!

کی به تو گفت هفت سینای مردم رو نگا کنی؟؟؟؟!!!!!؟؟

mahtab 1392/02/19 ساعت 12:36 ب.ظ

زهر مار خودتی

خیله خوب ایندفه زیر بار میزم

mahtab 1392/02/19 ساعت 01:09 ب.ظ

؟

ولش کن خودمم نفهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد