☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

♥تولدم مبارک!!!♥

14سال پیش تو یه همچین روزی ساعت پنج عصر موقع اذان یه بچه گوگولی مگولی ناز خوشگل به دنیا اومد.مامان باباش سه تا اسم رو گذاشتند لای قران تا از اخر اسم مونا انتخاب شد.از اون روز به بعد همه این دختر رو با سم مونا صداش زدند الانم این دختر خانوم خوشگلشده 14 سالشو امروزم تولدشه.تولدم مبارک!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 15 + ارسال نظر

تولد شما مبارک امید وارم سال های سال شاد و سر زنده باشید.

ممنون

تولدت مبارک عزیزم.
بیا تو وبلاگم...

مرسی عزیزم

kimia jooooooooooon 1392/01/16 ساعت 07:12 ب.ظ

happy birthday ...

مرسی مرسی مرسی

سحرناز 1392/01/17 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

happy bird day to you...
happy bird day to you...
happy bird day dear mona,happy bird day to you....

آپم بیا منتظرم...

thank u so much
chashm hatman miam

behzad 1392/01/17 ساعت 11:09 ب.ظ http://khofashe.blogsky.com

یک وقت ندزدنت .از خود راضی. امیدوارم به زودی اعلامیه مرگتو تو وبلاگم منتشر کنم.

اگه از اون دنیا تونستی به اینترنت وصل شی خوشحال میشم پیام مرگمو بذاری

behzad 1392/01/17 ساعت 11:13 ب.ظ http://khofashe.blogsky.com

حالا مثلا چه خاصیتی داری که به دنیا امدی. بود و نبودت واسه کسی فرقی نداره . بی خاصیت

yani man mikoshamet mobina

تولدش مبارک
birthday
نه
bird day

نه ببین منظور سحر این بوده که با لهجه بخونین

زهرا 1392/01/19 ساعت 03:10 ب.ظ

تولدت مبارک!!!!!!!
متاسفم نتونستم بیام ...
ولی اشکال نداره کادمو برام بیار

ببین دخترم تولد من بود تو باید برا من کادو می آوردی دوما تو مسافرت هم رفتی به طور حتمی باید کادو بیاری وگرنه به آقای دوراندیش میگم خودتو به سه قسمت مساوی تقسیم کنه

[ بدون نام ] 1392/01/27 ساعت 02:39 ب.ظ

تولدت مبارک

شما؟؟!!؟؟؟

هیییییییییییی
این مرتیکه دور اندیش کیه ؟

گه یدونستم کیه که بدبختش میکردم ولی فک کنم دوست مبینایه

[ بدون نام ] 1392/02/01 ساعت 03:42 ب.ظ

منو نمیشناسی؟

نه خوب اسمتو وارد نکردی من از کجا بفهمم؟؟؟

[ بدون نام ] 1392/02/03 ساعت 01:16 ب.ظ

من یک دوست قدیمی هستم.(سال پنجم)

تو غلط کردی با من یال پنجم هم کلاس بودی خانم مهتاب خانم

[ بدون نام ] 1392/02/19 ساعت 12:34 ب.ظ

مهتاب کدوم خریه؟ من نگارم

کدوم نگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر جالبه که Ipکامپیوترت با مهتاب دقیقا یکیه

mahtab 1392/02/19 ساعت 01:10 ب.ظ

خر

چی فک کردی مثکه یادت رفنه من نابغه هم و همچنین دخنر عمویه فاطمه

matab 1392/02/24 ساعت 01:05 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد