☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

ستاد شاد سازی نو جوون ها قبل از شروع امتجانات...

دو تا نصیحت …! 
1آ.شغال هم که باشید قابلیتِ بازیافت دارید ، امیدتونو از دست ندید خلاصه ! 
2.باور کنید استفاده از کلمات رکیک شما را به انسانی کول و باحال تبدیل نمیکند 


یه زمانی بهمون میگفتن “یه دقیقه از اون اینترنت لامصب بیا بیرون میخوام تلفن کنم” !! 


راستی 
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “نخ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟! 


از من به شما نصیحت: 
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه 
بیشتر از همه تنهاست 
اون رو تنها نذارید 
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره … (دقیقا مصداق منه البته تا پارسال که دل . دماغ شاد کردن داشتم):(((


وضعِ نت یه جوری شده که ، 
هفت هشت تا تب باز می کنی، 
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون 
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..! 
والاااااا …. 


کلا هروقت عجله داشتی باشی به چراغ های قرمز میخوری 
ولی اگه بخوای یه اس ام اس رو تا آخر بنویسی، همه چراغا سبز میشه !! 


باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی : 
وظیفم نبود، لطف کردم !! 

هرچه حجم جزوه کمتر، ک** ما ****تر :دی


داشتم با دوستم راه میرفتم بهش میگم بیا از تو سایه بریم.. میگه: نه عینک آفتابی دارم؛ باید تو آفتاب بریم :|
خدایا نعمتتو شکر


ه هزار امید از خانمم می پرسم
از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟
برگشته میگه:
قیافه و هیکل که نداری
بچه مایه دارم که نبودی
اخلاقتم که گند دماغه
به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم !


یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه
من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم ...
اصن یه وضعیه هااااااااا


نظرات 2 + ارسال نظر

مرسی عزیزم... من اصلا نمی خواستم ناراحتت کنم . احساس کردم ناراحت شدی ...
راستی بیا یا عالمه نظر بذار ... نظرام کم شده .

نه بابا ناراحت نشدم در ضمن لازم نکرده شما پاچه خاری کنی ...
آخه من نمیتونم برا پستای اول تا سومت نظر بذارم

سحرناز 1392/02/01 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

خیلی جالب بودند به خصوص اونکه در مورد آدم های تنها بود...
منم یه جورایی مثل همون آدمه ام...مرررررسی

پس مثه همیم سحرجون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد