☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

قشنگترین دیالوگی که توی تمام زندگیم تو همه فیلما دیدم و شنیدم
.
.
.
.
.
.
.
.

( خسرو شکیبایی ): ببین دلخوری، باش. عصبانی هستی، باش. قهری، باش . هر چی می خوای باشی باش
ولی حق نداری با من حرف نزنی . فــَمیــدی

 

نظرات 13 + ارسال نظر
kimia jooooooooooon 1392/02/19 ساعت 07:59 ب.ظ

faaaaaaaaaaahmiidam ................

چیو؟؟؟

تکتم 1392/02/20 ساعت 08:34 ق.ظ

منم موافقم بهترین دیالوگی که همیشه تو ذهنمه
تبریک میگم بابت این نکته بینیت

مرسی

سحرناز 1392/02/20 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

واااااااااااو مرسی...
منم الان فهمیدم...

خوبه که فهمیدی

سحرناز 1392/02/20 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

پیش من نمیای.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیتونم وبتو باز کنم سحر جون وقتی میرنم آدرسشو اول میآره بعد دو ثانیه بعدش میره تو سایت تمزها

عاشق اهنگ وبتم.
خیلیییییییییییییییییی خوشگله

میدونم

پریا 1392/02/20 ساعت 11:10 ق.ظ http://lifemean.blogfa.com

خیلیییییییییییییییییی تاثیر گذار بود

وئش خوب میدونه حیف که نمیاد بخونه ... نه؟؟

آره

فرشته 1392/02/20 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام ازمون چطور بووووود؟

آزمون ......پر
هرکار یکردیم دیگه مهم نیست

فرشته 1392/02/20 ساعت 03:01 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

salam khare weblog zadam

این چه طرز حرف ردنه؟؟؟

ینی مونا فک کنم امتحان تیزهوشان بهت چسبیده اخه خیلییییییییی بانمک شدی.

من از همون اول هالوژن بودم

فاطمه باحاله 1392/02/21 ساعت 08:22 ق.ظ

هرچی هستی میتونی حرف نزنی!!!!!!
عالی بود.

خیلی پست فطرتی
اینو گذاشتم بلکه یه کم تو بفهمی مریم هم فهمید که برا تو گذاشتم و مخاطبم تو بودی ولی تو نفهمیدی

مریم موسوی 1392/02/21 ساعت 03:59 ب.ظ

زشتههههههههههههههههههههههه
خیییییییییییییییییلییییییییییییییییی زشتههههههههههههههههه

چی؟؟؟کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Hany 1392/03/13 ساعت 12:30 ب.ظ

من نظرم یه چیز دیگست:
این انتخاب ماست که حقیقت باطنى مارو نشون مى ده،نه توانایى هامون…
آلبوس دامبلدور،هرى پاتر وسنگ جادو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد