☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

سلام بچه 
این بازی اینجوریه که باید بگی حرف نفر قبلی راسته یا دروغ،و بعدشم درباره ی خودت یا نفر بعدیت چیزی بنویسی که بگه راسته یا دروغ

شروع میکنم:

من از هر دوتا انگشتم یه هنر میباره

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه باحاله 1392/02/25 ساعت 12:06 ب.ظ

کشت ما رو با این بازی هات
آهنگه چه قدر ضایعه!!!!!

چرا تو اون مطلبی که برا تو گذاشته بودم نظر نذاشتی بی معرفت؟؟؟

کاملا دروغه منا جون !
تواز هر 5 تا انگشتت داره هنر می باره عزیزم!

خوب حالاتو یه چیز بگو

سحرناز 1392/02/25 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

درووووووووووووغه...!

خوب خودتم الان باید یه جمله بگی تا نفر بعدی بگه دروغه یا نه

دروغه.
من خیلیییییی دختر مهربونیم.

فاطمه باحاله 1392/02/26 ساعت 09:07 ق.ظ

کدوم مطلب رو برا من گذاشته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه کم بگرد میفهمی ولی فوتبالی نیست ها نری دنبال فوتبال بگردی

mahtab 1392/02/27 ساعت 12:56 ب.ظ

چرا نظر منو ثبت نکردی الاغ؟

حتما نظر ندادی وگرنه من همه رو ثبت میکنم

پریا 1392/02/27 ساعت 04:58 ب.ظ

من یه دختر افسرده و غم انگیزم ...

راسته
من خلم

mahtab 1392/02/31 ساعت 11:15 ق.ظ

تو جواب مبینا گفتم راسته و بعدش گفتم آخر فامیل من ترشیزه

خاطره 1392/05/01 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.khaterehfunny.blogsky.com

من.............
حالا اگه گفتی من کیم؟؟
عیدت مبارک

چیه؟؟؟کیه؟؟؟عیده چی؟؟؟!!!!!!

خاطره 1392/05/02 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.khaterehfunny.blogsky.com

عید هیچیه هوس کردم شر و ور بگم
بعله

مثکه مسافرت رو مغزت تاثیر داشته:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد