☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

قبول دارین؟؟؟

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی...
یکی که بهش اعتماد داری... بهت اعتماد داره...
از دلتنگی هاش برات میگه ...از دلتنگی هات براش میگی...
آروم میشه...آروم میشی..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه...
این حس مثل قطره های باران پاکه...!!


نظرات 6 + ارسال نظر
مبینا جوووووون 1392/02/30 ساعت 01:01 ب.ظ

اره بینهایت قبول دارم فقط حسه من اخر یه کوچولو به تنفر تبدیل شد.

منم

فرشته 1392/02/30 ساعت 01:01 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

نه قبول ندارم
باید با مامانت در میون بذارم....تو یه چیزیت شده

ببین تو مدرسه ما همه یه چیزیشون شده چیز عجیبی نیس

فاطمه باحاله 1392/02/30 ساعت 01:13 ب.ظ

مامانش بیا اینو جمع کن

مگه من چمه؟؟؟ازتو که بهترم تو فعلا برو تیکه ها تو که شکستن به هم بچسبون و به پا که دوباره از دست کسی نیوفتی

اه اه لوس بود خجالت بکش !!!

خو مگه چیه؟؟؟

فاطمه باحاله 1392/02/31 ساعت 10:01 ق.ظ

منم با مریم موافقم.

بچه پرو

سحرناز 1392/02/31 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

وای چه حس نازی....
منم میخوام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد