☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

این روز ها...

ســـــاکت که می مانی…

میگذارند به حســــاب جواب نداشتنت!

عـمراً بفهمند داری جان میکنی
تا حرمـــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری !

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه باحاله 1392/03/10 ساعت 11:51 ق.ظ

دقیقا

سحرناز 1392/03/10 ساعت 02:41 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

من تا حالا تو این موقعیت بودم؛تازه گاهی به روت میارند که دیدی اون روز کم آوردی...و نمیتونی بهشون بفهمونی..

ای بابا از دست این زمونه...

سحرناز 1392/03/10 ساعت 02:45 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

مونا من همین الان یه کشف بزرگ کردم:

خیلی دوستت دارررررررررررم..............!

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
..
...
به قول مهتاب:جل الخالق جل الخالق جل الخالق ماشالله

PARISA 1392/03/11 ساعت 01:20 ب.ظ

Atieh 1392/03/12 ساعت 03:59 ب.ظ

موافقم 100%!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد