☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

برای تو ای دوست خوبم...:(((


روزی صدبار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم

 .

.

.

جدایی تاریک است وگس 



سهم خود را از آن می‌پذیرم 

تو چرا گریه می‌کنی؟ 

دستم را در دست خود بگیر 

و بگو که در یادم خواهی بود 

قول بده سری به خواب‌هایم بزنی 

 

من وتو چون دوکوه دور از هم 

جدا از هم 

نه توان حرکتی 

نه امید دیداری 

آرزویم اما این است 

که عشق خود را 

با ستاره‌های نیمه‌های هشب 

به سویم بفرستی . . .

 

نظرات 17 + ارسال نظر
mina 1392/03/09 ساعت 03:29 ب.ظ http://nikitalk.blogfa.com

لینکیدمت بلینکم

یه سوال اگه تو اسمت میناست پس چرا میلیت نیکیه؟؟؟

niki 1392/03/09 ساعت 04:00 ب.ظ http://nikitalk.blogfa.com

ههههه چون اسمم نیکیه فوضول خانوم

خو میدونم میخواستم همه یفهمن

شاهین 1392/03/09 ساعت 04:04 ب.ظ http://swtwo.mihanblog.com

سلام دوست خوبم
سایت زیر را جهت تبادل لینک و افزایش بازدید بهت پیشنهاد میکنم
Add-links.ir

هدیه 1392/03/09 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.tanhabato.blogfa.com

باحال بود ....! مامانم خیلی وب تو رو دوست دارم !!!

کجاش باحال بود من با کلی گریه اینا رو گذاشتم بعد تو میگی باحال بود؟؟؟
.
...
....
درضمن نهادت با فعلت صدق نمیکرد الان من نفهمیدم که مامانت وب منو دوس دارن یا خودت؟؟!!!!!!

زهراجوون 1392/03/09 ساعت 07:37 ب.ظ

این تم خیلی دوست دارم

مرسییییییییییییییی عزیزم

قالب نو مبارک

مرسی
چه عجب شما تشریف فرما شدین

برا کی اینو گذاشتی؟

مهتاب ،پریسا تو و...
.
.
.
ولی بیشتر برای مهتاب چون بدون اون خیلی تنهام

فاطمه باحاله 1392/03/10 ساعت 11:52 ق.ظ

پوف...

مگه برا تو گذاشتم که میگی پوف
تو هم اگه سال دیگه تک وتنها میشدی حالت داغون بود

سحرناز 1392/03/10 ساعت 02:44 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

همممم...
مونا تو همه ی پستات از ته دل منه؛همینطور این خصوصا آخریش...من از این دیدارهایی که امیدی به وقوعشون ندارم رو تجربه کردم....

هدیه 1392/03/11 ساعت 11:38 ق.ظ

هم من هم مامانم >>>!!

آها بعععععععععععله

فاطمه باحاله 1392/03/11 ساعت 12:38 ب.ظ

من که نگفتم واسه من گذاشتی که!
خسته شدم انقدر ازینجور چیزا خوندم!

فقط نوبت ما که میرسه خسته میشی خو منم دوستمو میخوام سال دیگه همتون با دوستتاتونین ولی من تنهام

mahtab 1392/03/11 ساعت 01:06 ب.ظ

مهتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابببببببببببببببببببببببببببببب

PARISA 1392/03/11 ساعت 01:19 ب.ظ

چه غلطا!

شرمنده میکنین

lmahtam 1392/03/12 ساعت 01:39 ب.ظ

فیلم هندیش نکن

این چه طرز نوشتن اسم مهتاب جان!!!!!!!
.
...
.....
آه مهتاب من چجوری میتونم دوری تورو تحمل کنم آه...
اگه فیلم هندی باشه که آخرش تو باید سال دیگه بیای بشینی ور دل خودم

Atieh 1392/03/12 ساعت 03:58 ب.ظ

هیییییییییییییییییییییییی!
خیلی سختههههههههههههههههه
مونااااااااااااااا!درکت میکنم...
تا حالا تو عمرم اینقدر گریه نکرده بودمممممممم
فکر کن داری از خواهرات جدا میشی...
چرا خداااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهرت؟؟
آره برا دوتامون خعلی سخته(منظورم خودم و خودت بود)


خیلی حال به هم زنین هم تو هم عطیه

mahtab 1392/03/16 ساعت 09:24 ق.ظ

اشتباه تایپی بود.......معذرت
راس میگی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد