☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

زیباترین لذت های دنیا ...

زیباترین لذت های دنیا که باعث خر کیف شدن آدم میشه :

 

۱. از خواب پاشی بعد ببینی ۱ ساعت دیگه هم میتونی بخوابی !!!

۲. وقتی دست تو جیبه لباسه قدیمیت میکنی و ببینی توش یه مقدار پوله ؟!!!

۳. اونی که تو فکرشی همون لحظه بهت بزنگه !!!!!

۴. وقتی که فکر میکنی امرن تو امتحانت ۱۰ هم نمیگیری ، اما ۱۸ میشی

نظرات 9 + ارسال نظر
هدیه 1392/03/11 ساعت 11:53 ق.ظ

آره واقعا ...
یه چیز دیگه هم هست که من باحاش حال می کنم ............
این که دو نفر عین ادم حداقل شده به خاطر منت کشیای من .... با هم .... دوست ... شن ...

آره امروز خعلی قیافشون باحال بود دستت درد نکنه

مریم 1392/03/11 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.manmaryam2000.bloga.com

نه بابا من از این شانسا ندارم که تو جیبم پول پیدا شه !!

منم نهایتا یه پنجاهی...

mahtab 1392/03/11 ساعت 01:05 ب.ظ

الحق که حال داره

PARISA 1392/03/11 ساعت 01:17 ب.ظ

با گزینه اول از همه بیشتر حال میکنم
خدایی خیلی فاز میده...

dear zahra 1392/03/11 ساعت 09:51 ب.ظ

Atieh 1392/03/12 ساعت 03:55 ب.ظ

من الان توهم زدم!!!روزایی که امتحانم ندارم منتظرم گوشیم زنگ بزنه!
بعضی موقع ها گوشیمو میگیرم به باد فحش که چرا زنگ نمیزنه!
برای آخری هم واقعاً لذت بخشه!
من امتحان تاریخمو فکر میکردم15بشم در کمال تعجب20شدممممم!
من...!امتحان تاریخ...!خانم میامییییییی!!!!!

دیونه ای دیگه
.
..
...
خعلی لذت بخشه منم فک میکردم با آزمون تیزهوشانم یک راس منو ببرن فیاض بخش

سحرناز 1392/03/13 ساعت 08:33 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

وای وای وای؛ آره آره آره...

super boy 1392/03/13 ساعت 08:34 ب.ظ http://superweb.blogfa.com

از کی پیشگویی رو شروع کردی عایا؟

از بدو تولد

آخری که فوق العادس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد