☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

حکایت درس خوندن من...

من

بابا
 لای لای لای لالالای لای لای لای لالالای لای لای لای لالالالای دختر احمد آباد تو عروس بندری ای گل ناز شمشاد تو عروس بندری


برادر بزرگترحبیبی بیبی بیبی عینا حبیبی بیبی بیبی عینا


برادر کوچکتر




مادر و خواهر کوچکتربوخوره دخملم چاق شه بوخوره بوخوره اورین یوهووووووووووو

من تورو خدا سرو صدا نکنین


برادر بزرگترتو درستو بخون کار بما نداشته باش

زنگ خونه:دینگ دینگ


مهموناسلام سلام سلام

پسرعمه
 تق تق تتق تق 

من



پدربزرگمحمود محمود یه بندری برقص برامون
منخدایااااااااااااااااااا

ساعت 10 شب بالاخره مهمونا رفتن:

من
خدایا هیچی نخوندم
مامان باباپدر جان عجب بیریکی میومد خدا وکیلی هاها هاها


برادر کوچکتربیا بیرون از دست شویی میخوام دهنمو بشورم آخه اونجا جای درس خوندنه؟

منخدایااااااا

ساعت12 شب

بابابچه ها وقته خوابه دیگه چراغا خاموش بگیرید بخوابید

مامانمرد چراغ حیاطم ببند

من

من

فردامثلا گفتم حسابی درس میخونم نمرم خوب شه حالا هیچی حالیم نیس باید به فکر پاس کردن باشم

بعد امتحان
منهوم بدرد مردن میخورم

روز کارنامه
بابااین چیه ها؟!این چیه؟جواب بده پدر سوخته این چه نمره ایه؟10هم شد نمره؟؟؟

منبخدا من خواستم بخونم شما ها مگه گذاشتین از یه طرف مهمون اومد از یه طرف سروصدا شبم که چراغارو بستین

مامانچی داری میگی ورپریده؟واسه ما دلیلو برهان نیار تنبل براچی درس نخوندی؟ها؟؟!!!

برادر کوچکترتنبل

برادر بزرگتراین همه مامان بابا خرجت میکنن آخرش هیچی نمیشی!


خواهر کوچیکتربدبخت

من

نظرات 12 + ارسال نظر
Atieh 1392/03/12 ساعت 03:50 ب.ظ

ههههههههههههههههه!
ایول!خیلی باحال بود مونااااااااااااا!
نه که تو خیلی تجربه کردی!
برادر بزرگ و کوچیک و خواهر کوچیک!!!!
خالی بند!!!

زهراجوون 1392/03/12 ساعت 04:26 ب.ظ

عالییییییییییییییییییی بود مخصوصا تصویرهاش!!!!

مرسی

فرشته 1392/03/12 ساعت 04:56 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

تو که تو دسشویی خوب می تونی درس بخونی..به قول خودت بازدهش هم بیشتره

دقیقا ولی خداییش اگه یکی از من بپرسه چجوری تیزهوشان قبول شدی میگم فقط دستشویی
خیلی بازدهی رو میبره بالا

تکتم 1392/03/12 ساعت 07:37 ب.ظ

حالا واقعا اینجوریه؟؟؟؟؟
فکر نکنم دانش آموزای این زمونه اینقدر پشتکار داشته باشن!!وانگیزه!!

شما که دیگه با وجود فاطمه نباید بنالین

پروفسور 1392/03/13 ساعت 12:44 ب.ظ http://happy.iran.sc


من با روشنایی دسکتاپ کامپیوتر درس میخونم.

مریم 1392/03/13 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.manmaryam2000.bloga.com

مگه شما درس میخونین ؟؟؟؟؟؟؟
من کلا درس نمی خونم !!

منم همینطور

سحرناز 1392/03/13 ساعت 08:31 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

جونم!حقیقت تلخ دیگه!...

mahtab 1392/03/16 ساعت 09:19 ق.ظ

هدیه 1392/03/20 ساعت 05:19 ب.ظ

الهی بگردم
یعنی واقعا این طوری درس می خوندی ؟!

نه بابا 90%اغراثق بود من از خدامه درس نخونم و مهمون بیاد خونمون:D

Mαяïα 1392/03/23 ساعت 12:20 ب.ظ http://teendream.blogfa.com/

خعلی باحال بود ایول

خواهش میشه

Hany 1392/03/23 ساعت 01:05 ب.ظ

من بعضى وقتا تو دست شویى کتاب مى خونم.خیلى با حاله آدم حوصلشم سر نمى ره!

من همیشه درس هامو تو دستشویی می خونم

panizzz 1392/04/08 ساعت 08:58 ب.ظ

aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bod!!!!!!!!!!!!!!!!

مررررررررررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد