☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟

. . .

تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت بدون لباس بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟

. . .

تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی،همیشه وقتی طرف میفهمه بچه دار نمیشه همه بچه ها از ماشینای بغلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای میکنن میخندن؟!

. . .

تا حالا دقت کردین تمام مریضا توی فیلما و سریالای ایرانی ، انتهای راهرو سمت راست بستری هستن !

. . .
تا حالا دقت کردین تو مهمونی تا میای پشت سر یکی حرف بزنی موزیک قطع میشه و نصف حرفتو یهو همه میشنون…!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر

مثل همیشه عالی

parisa 1392/03/13 ساعت 12:30 ب.ظ http://hesseto.blogfa.com

ممنون عزیزم........

خواهش

فاطمه باحاله 1392/03/13 ساعت 12:41 ب.ظ

بد نبود
پریسا اینجام امد که!
تو هم جیمی شو که با پریسا بشیم 3تا

پریسا کیه دیگه؟؟؟تو مدرسه ست؟؟؟
باشه بابا تسلیم

خوبی به تو خر نیومده.
باید فقط بهش بگیم افتضاح بود که خانوم خوشش بیاد

نخیرم من اون موقع با خودم درگیری ذهنی پیدا کرده بودم حساس نشو

abby 1392/03/13 ساعت 02:15 ب.ظ http://3tofangdar.blogsky.com

قشنگ بود
شما لینک شدید
منو با اسم 3تفنگدار(abby)لینک کنید

فرشته 1392/03/13 ساعت 03:53 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

هااهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار
ها هه هار هه ها هار
قاطی شد

ینی به طور کامل از دست رفتی فرشته
یه سال پیشت نبودم ها ینی تحمل دوری من اینقدر سخته؟؟؟

kimia 1392/03/13 ساعت 04:25 ب.ظ

واااااااای آره دقیقاااااااا

سحرناز 1392/03/13 ساعت 08:28 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

وای مثل همیشه از ته دل من بود!خیلی باحال بود مخخخخخخخخخخخسی

مثکه ته دل منو تو یکیه نه؟؟؟

mahtab 1392/03/16 ساعت 09:16 ق.ظ

:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد