☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

سلام دوستای عزیزم

اول از همه میخواستم جواب اون پست نظر شما رو بگم که این نقاشی اثر هنرمندانه اینجانب بوده و پیامدش هم این بوده که عده ای انسان اوسکول به مغزشون فشار اوردن و راجع به این نقاشی فکر کردن(ینی مطمئنم تو عمرتون آدم به مشنگیه من ندیدین)

.

.

.

و اما ....

میخواستم نظرتونو راجع به این آهنگ بگین و یه آهنگ هم بهم پیشنهاد بدین میخوام آهنگش نوستالژیک باشه

نظرات 10 + ارسال نظر
آدم 1392/03/18 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

فاطمه باحاله 1392/03/18 ساعت 06:37 ب.ظ

بی ادب بی نزاکت

مبینا جوووووون 1392/03/18 ساعت 08:54 ب.ظ

ضایع بود اثر یه ادم خلی مثله تویه.

خر

مبینا جوووووون 1392/03/18 ساعت 08:57 ب.ظ

اهنگت بدک نیست.
برو اهنگای ابی و داریوشو بذار.
میتونی اهنگ نقاب سیاوش قمیشی رو هم بذاری.

میخوام نوستالژیک مدرسه و اینا رو داشته باشه

سحرناز 1392/03/19 ساعت 02:47 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

من که گفته بودم...

بله همه که مثه شما زرنگ نیستن

mahtab 1392/03/19 ساعت 04:17 ب.ظ

چون با این آهنگ خیلی خاطره دارم دوسش دارم

منم همینطور خیلی یاد مدرسه میافتم

mina 1392/03/20 ساعت 12:41 ب.ظ

من آلبوم این گروه رو دارم......میخوای؟؟؟

نه فقط گفتم یه آهنگ پیشنهاد بدین

Atieh 1392/03/20 ساعت 01:56 ب.ظ

یعنی خاک بر سرت نکنن!
حالا من که نه نظر دادم و نه نگاه کردم ولی بقیه رو درک میکنم!

:)))))نظر لطفته
به نظرت برم تو مسابقات نقاشی؟؟؟هنر معاصر
میتونم یه سبک جدید ایجاد کنم:)

هدیه 1392/03/20 ساعت 05:16 ب.ظ

منم گفته بودم!!!!!
آهنگت عالیه اصلا عوضش نکن در کل وبت باحاله !

آره
مرسی عزیییزم

Atieh 1392/03/21 ساعت 12:01 ب.ظ

آره برو!
حتماً تو تلویزیون نشونت میدن!
میگن یه دیوونه زنجیری که با اعتماد به سقف کاذب تو جشنواره شرکت کرده و سبک مونا خله رو ابداع کرده!

بی ادب به ذوق هنری من توهین نکن:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد