☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

:)====




استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره.

قانون طبیعت اینطوریه که نکُشی میکُشنت، بکُشی باید دیه بدی !

ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست، دل بریدن از بقیه دخترهاست...

اینقــد بدم میاد از اینهایی که دماغ میخرن چسبشو نمی کنن!!!!

طرف زنگ زده به موبایلم میگه ببخشید منزل آقای کریمی !؟ گفتم نه اینجا اداره ست !

اگه آدم به معجزه معتقد نبود روزی ده بار نمیرفت سر یخچال تا چیزی که می خوادو پیدا کنه !

این خیلی بده که یه آهنگ عاشقانه شما رو یاد 4 - 5 نفر بندازه ....

کاش یکی بود تو اینترنت چایی پخش میکرد دیگه از پا کامپیوترم بلند نمیشدیم

تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی
همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون... تازه میفهمی چه غلطی کردی!!!!!!!!!!!!

همین روز است گداها سر چهارراه با دستگاه کارتخوان بیان سراغمون...!!!!

ﺩﯾﺸﺐ ﻫﺮ چی ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ‌ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻧﺪﺍﺩ ، ﻇﺎﻫﺮﺍ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﯾﻪ و من دچار سو تفاهم شده بودم

الان یه دختره رو تو فیسبوک دیدم اسمش فوفولی فو بود. اومدم اسمشو بخونم صفحۀ مانیتور پرِ تُف شد!!

اون دنیا خدا نمی‌پرسه مدل ماشینت چیه؟ می‌پرسه چندتا پیاده رو سوار کردی؟
(قابل توجه دختر خانومهایی که نمیدونن نیت پسرها الهیه)

توی تهران، کل جدول مندلیف رو با یه نفس میکشی تو بدن!

میگن پول خوشبختی نمیاره ... ولی من ترجیح میدم توی لامبورگینی گریه کنم...

یه ضرب المثل هست که میگه:
شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه
بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره
بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره

زوج خوشبخت : زن لال ـ مرد کر
زوج غریبه : زن کارمند ـ مرد کارمند
زوج مبارز : زن با سواد ـ مرد بیسواد
زوج با تفاهم : زن زشت ـ مرد زشت
زوج شکاک : زن خوشگل ـ مرد خوشتیپ
... زوج بدبخت : زن پولدار ـ مرد بی پول
زوج عاقل : زن مجرد ـ مرد مجرد
زوج ایده آل :یافت نمی شود ...

یه قانون نانوشته میگه :
اگه یه هفته ام وقت داشته باشی
باید کل کتابو شب امتحان بخونی !

دختر 14 ساله تو فیسبوک نوشته "از همه مردا متنفرم"
فک کنم دوست پسرش همبرگرشو خورده... آخی!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
مطهره جوووون 1392/03/20 ساعت 01:35 ب.ظ

عاااااللللی بود خنده به دهانمان نشست

خواهش

مبینا جوووووون 1392/03/20 ساعت 01:39 ب.ظ

خوب بود.
ممنون

خواهش♥

Atieh 1392/03/20 ساعت 01:52 ب.ظ

ایوووووولللللللل!
عالی بود
مخصوصاً آخریه!
من که فکر نمیکنم دلیل بهتری داشته باشه!

آره والا...

niki joooooooooooon 1392/03/20 ساعت 02:08 ب.ظ http://nikitalk.blogfa.com

هوی بچه منم از همه مردا متنفرم ولی همبگرمو نخورده! مخمو خورده بس ک زر زر میکنه!

بععععععععععععععععله

مریم 1392/03/20 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.manmaryam2000.bloga.com

چه قدر نظرت طولانی بود سه ساعت طول کشید خوندم

فرشته 1392/03/20 ساعت 03:57 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

تکراری

کوووووووووووفت

فاطمه باحاله 1392/03/20 ساعت 04:00 ب.ظ

:)

Mαяïα 1392/03/20 ساعت 06:25 ب.ظ http://teendream.blogfa.com/

سلام من مریم ف هستم . فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟
بیا لینکم کن مونا جون ظرم بده

چشششششششششششششششششششم

Hany 1392/03/20 ساعت 07:49 ب.ظ

خیلى خیلى قدیمى بود تو وب خودت صد بار خونده بودم(حال مى کنى هنوز دارم تلافى مى کنم)

دیونه ای دیگه چی کارت کنم

آزاده 1392/04/03 ساعت 12:21 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد