☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

آخیش...

پوفففففففففففففففففف

بالاخره ایام جانسوز امتحانات تموم شد(حالا نه این که به خودم خعلی فشار اوردم همه درسامو 20دور کردم)

دیگه لازم نیس هر روز کله صب پاشی و بیای پایین و ببینی که سرویست رفتهبعدش به هزار بدبختی خودتو برسونی مدرسه ببینی همه 4-5دور کردن و تو هم عین خر هیچی حالیت نیسبعد با هزار استرس تقلبت رو از در ورودی رد کنی و ببری سر جلسهتا موقع شروع امتحان دعا کنی که یه مراقب خوب گیرت بیادامتحانت رو بدی و بیای گریه بچه ها رو جمع کنی(ببخشید دیگه سر امتحانشو باید سانسور میکردم)بیای خونه پای نت و بعد همش 1ساعت کل خونه رو سرت خراب شن که پاشو برو درستو بخونهمه برن بیرون و تو رو بذارن تو خونه که درس بخونی و تو هم همه کار بکنی غیر درس خوندن

.

.

.

کلا هرچی بود تموم شد...

برا همتون آرزو میکنم که دیگه گریه نکنین موفق باشین و تابستون خوبی رو داشته باشین من هم سعی میکنم با مطالب داغ این وب رو پر بار کنم

خیلی دوستون دارم دوستای گلم امیدوارم همیشه موفق باشین از اونایی هم که خدافظی نکردم از همین جا میگم :خداااااااااااااااااااااافظ

.

.

.

راستی...

رها جون با این که امروز نتونستی بهم تقلب برسونی ولی تولدت مبارکحالا همه با هم:

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعارو فوت کن تا سریع تر کیکتو بخوریم

14
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[***********]

نظرات 20 + ارسال نظر
زهراجووون 1392/03/20 ساعت 01:33 ب.ظ

منم به همه تبریک میگم!
تابستان خوش بگذره!!!!!

مرسی
راستی وبت چی شد؟؟؟؟

ایام جانسوز؟
به نظر بهترین روزای امسال همین ۲۰ روز بود.
تولد اون خل دیوانه هم مبارک.

آره جانسوز نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Atieh 1392/03/20 ساعت 01:51 ب.ظ

دیدی چی شد؟؟؟
تو سرویس یادم اومد ولی چون مامانش بود نگفتم!!!!!!!!
اوفففففففففففففففف!
خدا رو شکر
به نظرم این آخرین تابستون راحتمونه
به همه زیااااااااااااااااد خوش بگذره...

یه سوال:مامانش کجا بود؟؟؟
.
.
.
ایشالله سال دیگه تو سرویس راحت تری:)

niki joooooooooooon 1392/03/20 ساعت 02:04 ب.ظ http://nikitalk.blogfa.com

هوراااااااااااااااااااااا زشتو خانوم چرا با من خداحافظی نکردی؟

برو بابا با مهتاب هم خدافظی درس حسلبی نکردم

kimia 1392/03/20 ساعت 03:01 ب.ظ

وای متن خیلی باحال بود (و همین طور واقعی) منم هر وقت همه میزن بیرون و میگن درس بخون هر کاری می کنم جز اون یکیش : ((خوردن))
دوم : ((خوندن کتاب)) البته نه از نوع درسیش

من موندم ماها چجوری تیزهوشان قبول شدیم با این طرز درس خوندنمون؟؟؟:D

فرشته 1392/03/20 ساعت 03:21 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

دو دورو دو دورو دو

یه دس یه هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فاطمه باحاله 1392/03/20 ساعت 03:59 ب.ظ

با مبینا موافقم

واقعا؟؟؟؟؟؟

هدیه 1392/03/20 ساعت 05:13 ب.ظ

دلم واست تنگ می شه .....
دوست دارم دوست دارم دوست دارم .... خیلی ....
ولی تو منو دوست نداری ... آخه چرا ؟!
وقتی میای تو وبم یا نظر مخالف می دی یا بووووق ....

اول اینکه میدونم دوسم داری و دوست دارم
منم دلم برات تنگ میشه
فقط میخواستم از افسردگی درت بیارم

پروفسور 1392/03/20 ساعت 06:05 ب.ظ

به کارنامه فکر کنید!
(ستاد خراب کردن خوشیهای بعد امتحان)

دیونه

فرشته 1392/03/20 ساعت 07:11 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

راستی امتحان دفاعیتو خوب دادی؟؟؟

آره تجدید نمیآرم

kimia 1392/03/20 ساعت 07:33 ب.ظ

هوووووووووووووووووووییییییییی :
چرا هنووووووووز اسم وبلاگ منو تو لینکات درست نکردیییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم دیگه عوض نمکنم

Hany 1392/03/20 ساعت 07:47 ب.ظ

خوش به حال شما حداقلش اینه مى رین یه مدرسه جدید ما هنوز باید همین جا بمونیم بعضیا رو تحمل کنیم!!
تولد رها هم بوده پس.حتماً خیلى جیغ کشیده.یادش بخیر پارسال بستنى هم مهمونمون کرد.
مى بینین تورو خدا آدم خاطرات بدشوهیچ وقت فراموش نمى کنه!!

تو مگه پارسال با این هم سرویسی های عالیت خاطره خوب هم داشتی؟؟؟؟

سحرناز 1392/03/20 ساعت 07:49 ب.ظ http://blackberrys.blogfa.com

تبریک...
هم به رها و هم به خودمون که امتحانارو تموم کردیم

تابستون خوش بگذره!
راستی مونا و بچه های دیگه!اینترنتوول نکنید ها چون تنها راه ارتباطیمونه...البته فعلا!

اصن به ماها میخوه اینترنت رو ول کنیم؟؟؟

abby 1392/03/20 ساعت 09:05 ب.ظ http://3tofangdar.blogsky.com

تولدتولد تولدش مبارک مبارک کبارک تولدش مبارک....
راحت شدید دیگه...ولی ما13م امتحانامون تموم شد...امروزم کارنامه گرفتیم...گند زدم به تمام معنا

بعععععععععله

ناظم 1392/03/20 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام عزیزم.امیدوارم همیشه موفق ومویدباشی...

مرسی خانم ناظم لطف کردین اومدین♥

خرس گوگولی 1392/03/21 ساعت 01:40 ق.ظ

حذفش کردم

بی ادب منو بگو یه ساعت لینکت کردم

Mαяïα 1392/03/21 ساعت 01:34 ب.ظ http://teendream.blogfa.com/

لینکم نکردی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهنگ وبم teenage dream از katy perry هست .
دیدی آخرم یه چیز خارجی رو به کار بردم

الان لینکت کردم بچه جان
خیلی آهنگ قشنگیه
بعله شما که اصن نمیتونی بدون یه چیز خارجی زندگی کنی

مرضیه 1392/03/21 ساعت 05:19 ب.ظ http://parvaz650.iran.sc

واقعا گل گفتی تولد دوستتم مبارک تولد من 2خرداد بود

مرسی تولد شما هم مبارک

Hany 1392/03/23 ساعت 10:42 ب.ظ

البته که داشتم عزیزم این قدر بد نگو بهشون بر مى خوره در ضمن فکر مى کنى امسال خیلى بهتر بود؟
ولى جدى نگیر همتون خوفین

پارسال باید حق توحش میگرفتی عزیزم ولی امسال باید حق تگریور میگرفتی از مریم!فهمیدی ینی چی؟؟؟ینی حق گریه

آزاده 1392/04/01 ساعت 05:43 ب.ظ

مونا دلم برات تنگ شده....کاش زودتر ببینمت

منم همینطور ولی آخه چجوری همو ببینیم؟؟؟من که دیگه به همین اینترنت راضی شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد