☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

باران که می بارد...

باران کـه میبـارد……

دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود…

. راه می افـتم …

بـدون ِ چـتـر …

من بـغض می کنـم …

.آسمـان گـریـه ...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
kimia 1392/03/25 ساعت 01:45 ب.ظ http://kimkit.blogfa.com

اوه اوه نه دیگه جان ما تو از این خطا بیا بیرون
هم دلم به تو خوشه که بیام ایجا انرژی بگیرم بعد تو .....
خیلی بدییییییییییییییییییییییییی

خوب برین به فاطمه بگین همش تقصیر اونه با من قهرید منم افسرده شدم

سحرناز 1392/03/25 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

مونا منم میخوام!
فوحشم که ندادید که من بغلتون کنم بگم با من نجنگ من دوست دارم. حالا از اینا هم اگه واسم جور نکنی دیگه دوست ندارم!

از چی ها واست جور کنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!چرا مجهول صحبت میکنی؟؟؟

سحرناز 1392/03/25 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

مونا جون مامان بزرگت واسه من یه قالب پیدا کن!
من یه قالب خوشگل میخوام....

خودت بگرد پیدا کن من از کجا پیدا کنم ولی تو که بلاگفایی برو تو ریما تولز خیلی قالبای نانازی داره.
حالا چرا جون مامان بزرگم؟؟؟

سحرناز 1392/03/25 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.blackberrys.blogfa.com

من آیکونم میخوام!

خوب برو به مریم بگو برات درس کنه برا مریم از نوع موسوی درست کرده فک کنم

زهرا 1392/03/25 ساعت 05:35 ب.ظ

دیگه حالم دارره بهم می خوره !،،،،

ای بابا خوب درک نداری دیگه بچه جان

Atieh 1392/03/25 ساعت 09:29 ب.ظ

آخی...!حالا چرا فاطمه قهر کرده؟؟؟
نکنه تو هم مثل مریم دائم در حال گند زدنی؟؟!!!!
حالا وقاعاً قهرش اینقدر برات سخته؟!!!
شماهاهم یه تختتون کمه به خدا!

چون که خره قدر منو نمیدونه
خیلی سخته نمیفهمی مثه این میمونه که به تو بگن فرزین مرد!!!
در اون که شکی نیست یه تختمون کمه

پروفسور 1392/03/25 ساعت 09:40 ب.ظ

میگم این پستی که به شمال شرقی وبت توش اشاره کرده بودی, کو؟؟؟؟؟؟؟
با اینکه اصلاً اصلاً اصلاً روحانیو قبول ندارم؛ رای اوردنشو تبریک میگم!

زیر درخت آلبالو گم شده

مبینا جووووون 1392/03/26 ساعت 09:12 ق.ظ

حقا که خری عزیز جان.
خوشحال باش که میبینش من که فک کنم تا اخر عمرم دیگه نتو نم ببینمش

دیدنی که بغض آدم رو بیش تر کنه به چه درد می خوره؟؟؟

Atieh 1392/03/26 ساعت 10:15 ق.ظ

زبونتو گاز بگیر ابله!
پای اونو واسه چی میکشی وسط؟؟!!!
بعدشم خدا نکنه همچین خبری رو نه در مورد اون و نه در مورد فاطمه بدن...

هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد