☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

جای خالی...


فیزیک بعدترها ثابت می کند

در روزهای بارانی

جای خالی آدم ها بزرگتر می شود . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
kimia 1392/03/26 ساعت 08:10 ب.ظ http://kimkit.blogfa.com

این بعد ها یعنی کی ؟
خوب مگه مرض دلری تو که قبل از اونا اینو کشف کردی چرا پیشرفت علم و به عقب میاندازی ؟
اصلا همین الان خودم زنگ مبزنم به نیوتن می گم اینم به دانسته هاش اضافه کنه ....

چی ینی ؟؟
سریع تر بزنگ!!!!!

زهرای عزیزت 1392/03/26 ساعت 11:49 ب.ظ

هدفت دقیقا چیه از گذاشتن این پست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا بیشتر آبروت نرفته اینو پاک کن ....

مگه چیه؟؟

مریم 1392/03/27 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.manmaryam2000.bloga.com

آخی

مررررررررریم!!دس رو دلم نذار که دلم خونه...البته دلیلشو که فهمیدم از ناراحتیم کاسته شد دلیلش سیاسی بوده

مریم 1392/03/28 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.manmaryam2000.blogfa.com

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش دارس سوپرایزت می کنه...

زرنگی؟؟؟؟دوبار دوبا میفرستی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد