☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

دوست داشتن...

هر کس که میگوید

هیچ کس مرا دوست ندارد

منظورش همان کسی است که برایش همه کس است..!

(منو هیچکس دوست نداره)

نظرات 12 + ارسال نظر
مرضیه 1392/03/29 ساعت 08:46 ق.ظ http://parvaz650.iran.sc

من دوست دارم عزیزم

مرسی عزیزم

abby 1392/03/29 ساعت 08:56 ق.ظ

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه.

وای به شما ها هم رسید؟؟؟...

فاطمه باحاله 1392/03/29 ساعت 11:49 ق.ظ

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش دارس سوپرایزت می کنه...

خو سورپرایزم کن دیگه بچه جان

مرضیه 1392/03/29 ساعت 12:48 ب.ظ http://parvaz650.iran.sc

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه.

وااااااااااااای....

kimia 1392/03/29 ساعت 03:20 ب.ظ http://kimkit.blogfa.com

ای بی ادب !!!!!!!!!
به چه جرعتی از کدای من استفاده کردی؟

مگه تو ساختیشون؟؟؟تو اینترنت ریخته منم بر داشتم

فرشته 1392/03/29 ساعت 03:57 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

بدبخت.بیچاره.عاشق.افسرده.بی بوق ...
خودتو جمع کن بابا این چه وضعه شه آخه

بی تربیت خو آخه نمیشه دیگه

Hany 1392/03/29 ساعت 04:49 ب.ظ

الهى بمیرم براتو!
حداقل همه براتو نظر مى ذارن من چى؟

دخترم مثکه من 3 ساله وبلاگ دارم خوب بدیهیه که آمار من از تو یه خورده بیش تر باشه بعدشم نمیدونم چه صیقه ای هست که سال دوم راهنمایی کسی برا آدم نظر نمیذاره

فاطمه78 1392/03/29 ساعت 07:39 ب.ظ

منم هیچکی دوست نداره

اوغی...
منظورت کیه؟؟؟E.A؟؟؟؟

پروفسور 1392/03/30 ساعت 11:34 ق.ظ http://happy.iran.sc

مهم اینه که آدم خودشو دوست داشته باشه!

بالاخره اینکه کسی که دوسش داری هم دوست داشته باشه مهمه

Shiva  1392/03/31 ساعت 03:45 ب.ظ

تازه فهمیدی من دوست ندارم؟واسه همین افسرده شدی؟

اعتماد به نفست منو کشته

آزاده 1392/04/01 ساعت 05:23 ب.ظ

مهم اینه که تو اونو دوس داری

آره خیلی مهمه

Atieh 1392/04/02 ساعت 11:46 ق.ظ

در مورد فاطمه شک نکن همونه!
اگه اینجوریه منم هیچکی دوس نداره!
ولی در مورد خودتو!
فقط میتونم بگم
برو بمــــــــــــــــــــــــیر!

چرا برم بمیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه چیه کچل مو قرمزه خودمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد