☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل
☺...سه نقطستان...☺

☺...سه نقطستان...☺

به سراغ من اگر می آیی،تو سه نقطستانم!!! اینجا سه نقطستان،صدای جمهوری دل

حسش نی عنوان بنویسم:)

دوستان خدا حافظ همتون، تو این مدت با هم خندیدیم، همدردی کردیم و یه ساعتای کنار هم بودیم.

بدی، خوبی... هر چی که بود به بزرگی خودتون حلال کنید، به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست، حق نگهدار همتون، میرم یه

لیوان آب بخورم تا دو دیقه دیگه برمیگردم...:|

 

.

.

.

 

هر جا سخن از اعتماد است، من هرهرهر می خندم!!

 

نظرات 23 + ارسال نظر
فرشته 1392/06/29 ساعت 04:13 ب.ظ http://sunshine77.blogsky.com

فک کردم راستکی تعطیل کردی

هه هه آره نه اینکه نزدیک مدرسه ها هم هس و منم خیلی درس خونم برا همین همه فک کردن دارم میبندم

PARISA 1392/06/29 ساعت 04:17 ب.ظ http://shadmangoolia.blogfa.com

من فکر میکنم تو اول یه تیکه نمک ید دار بودی بعد دست و پا در آوردی.....
بسکه بامزه ای ماشالله...

من جز هالوژن های جدول تناوبی بودم بعد با یه فلز قلیای ترکیب شدم شدم نمک بعدشم به مرور زمان دست و پا در اوردم:))شرط میبندم این زاره زندگیه منو نمیدونستی!!!!!

ببخشید خـُبــــ

اییییییییییییییییییی ببخشید نداره که!!!!!!!!!!!!!

A A A 1392/06/29 ساعت 04:33 ب.ظ

الآن سر کاری یا واقعی؟؟؟

خو آخرشو بخون؟به نظر خودت چی واقعی بود عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم 1392/06/29 ساعت 04:49 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

فک کردم دیگه نمیای!

هه!!!سره کار رفتین همتون ها!!!!!!!!!!!!!

kimia 1392/06/29 ساعت 05:42 ب.ظ http://kimkit.blogfa.com

ای بترکی منا گفتم جدی جدی داری میبندی وبتو آخه اینروزا مثه انکه مد شده همه فرت و فرت میبندن وبلاگاشونو

خو اصن با خودت فک کن به قیافه من میخوره این وبو اول مهر ببندم من اگه هم بخوام ببندم اول مهر نمیبندم که همه فک کنن رفتم دنبال خر خونی

مریم 1392/06/29 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.manmaryam2000.blogfa.com

خوشحال شدم گفتم میخواد وبشو ببنده حتما

اینقدر که بی احساسی!تو کلاستون که نیستم بخندونمتون حداقل اینجا یه کم میخندی!!!!!!!!!!

زهرا 1392/06/29 ساعت 06:25 ب.ظ

خر خودتی

فعلا که شما ها جمیعا خر شدین!!!!!!!!!

مرضیه 1392/06/29 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام مونا جونی تو این مدت(زمانه مدرسه)فراموشم نکن عزیزم منم به یادتم اگه گذرت به نت خورد بایه نظرخوشحالم کن هرچند منم آپ نمیکنم ولی نظرا رو تایید میکنم خیلی خوشحال شدم تو این تابستون دوستای خوبی پیدا کردم تولده وبم هم تو 23مهر هست

بابا تا آخر نخوندی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا من آغوش گرم اینترنت رو هیچوقت رها نمیکنم

خاطره 1392/06/29 ساعت 09:54 ب.ظ http://khaterehfunny.blogsky.com/

خداحافظ
چرا؟؟؟؟؟

ای بابا شماها چرا تا آخر نخونیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا من حالا حالا ها ول کن نت نیستم!!!!!!!!!

A A A 1392/06/29 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
راستی مشکل نظر دادان حل شد.
بیا منطزتم...
__*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

اووووووومدم

modest man 1392/06/30 ساعت 12:42 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

پعه لابد فک کردی ما باور میکنیم

نصفیا که باور کردن!!!!!

مرضیه 1392/06/30 ساعت 07:57 ق.ظ

اوا من تیکه آخرو نخوندم خخخخخخخخخخ اخه دیدم فرشته هم میخواد نیاد موقع مدرسه
دیدم دوباره روح و روانم بشادید

میگم باید ازش تشکر کنیم که موجبات شادی ما رو فراهم اورده!!!!!!!!!

ASEMAN 1392/06/30 ساعت 08:52 ق.ظ http://OSTAD-ARABNIA.BLOGFA.COM

سلام خیلی بامزه بود....علاقمندم تبادل لینک داشته باشیم...دوست داشتی بهم سر بزن و اطلاع بده...ممنون...

حتما...

مریم 1392/06/30 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.manmaryam2000.blogfa.com

بابا با نمک
دلقک
چارلی چاپلین

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخوالا اگه من نبودم اصن شما ها میخواستین چی کار بکنین؟؟؟؟؟؟؟؟

reza 1392/06/30 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.reza7230.blogfa.com

________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ دوست مهربون ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

اوووووووووووومدم

A A A 1392/06/30 ساعت 02:28 ب.ظ

نه آخه از تو بعید نیس تازشم منم خعلی درسخونم موقع مدرسه فوقش جعه یا یه روز تعطیل فقط آپ کنم همین.

ایش ایش ایش انجمن خرخونان میومدن وبلاگ من به خدا!!!!!!!!عاغا جان درستو بخون اینترنتت هم بیا هیچ مشکلی هم پیش نمیاد من خودم به شخصه پارسال کلا تو نت بودم معدلم فقط از دفاعی کم اورد تیزهوشانم قبول شدم والا...

قضاله 1392/06/30 ساعت 02:36 ب.ظ

اه خوشال شده بودم یه دفه ضد حال زدی آخرش :دی

ای نا مرد !!!!!!!!!پس حالا حالا ها نارحت باش چون من دست از سره این وبلاگ بر نخواهم برداشت

aghaghie 1392/06/30 ساعت 03:19 ب.ظ http://shadmangoolia.blogfa.com/


زهی خیال باطل

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

fafa.tk 1392/06/30 ساعت 03:32 ب.ظ

?!?!?!!? ملنگ!!!
گفتم آدم شدی ! نگو هنوز همون دیوونه ای هستی که بودی!!

وگر نه من همان خل هم که هستم

fafa.tk 1392/06/30 ساعت 04:13 ب.ظ

خل مشنگ!!!آخه تو که الان واسش تیتر نوشتی که:دی

هه هه هه آره!!!!!!!!!!ینی حسش نبود فک کنم عنوان چی بنویسم:))

مرضیه 1392/06/30 ساعت 05:48 ب.ظ

نمیدونم چرا نمیتونم نظراتو تایید کنم ولش بعدا جوابه نظراتتو تو وبم میدم

ای بابا!منم به زورذ نظر میدم 3 ساعت طول میشکه که بتونم صفحه نظراتو باز کنم:(

سوما 1392/06/31 ساعت 12:06 ب.ظ http://somaebrahimi.blogfa.com

تو درمورد من چی فک کردی ها؟
.
.
.
.
.
.
.
فکر کردی من تورو نمیشناسم اگه تعطیل کنی من بدون تو و اون اااپپپپ های باحالت چی کار کنم

ای بابا خجالت میدی سوما جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد